کد محصول: 155

دوکاره میوه خوری و شیرینی خوری برنجی مدل گل رز فرشته بالدار

دوکاره میوه خوری و شیرینی خوری برنجی مدل گل رز فرشته بالدار

اگر زیبایی و کارایی را در کنار هم می خواهید این محصول انتخابی عالی برای شماست

دوکاره میوه خوری و شیرینی خوری برنجی مدل گل رز فرشته بالدار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از میان لوازم و ظروف مختلفی که برای پذیرایی در دورهمی ها و مهمانی های خود به دنبال کالایی باشید که هم نیاز شما را برآورده کنید هم بسیار جذاب باشد و در میان میز پذیرایی شما اصالت و وقار خود را به نمایش بگذارد.

معمولا این موضوع از دغدغه های بانوان ایرانی است که همیشه دنبال زیباترین ها برای خانه خود هستند که البته همیشه خانم های ایرانی لایق بهترین ها هستند و ما در تنسو گستره انتخاب هموطنانمان را بسیار وسیع تر کرده ایم تا از میان انبوهی از ظروف و لوازم تزیینی متفاوت آن چیزی که باب سلیقه خود می بینند را انتخاب کنند.

تنسو به عنوان یکی از نام های اصیل در حوزه تولید محصولات برنجی با معرفی ظرفی تحت عنوان دوکاره میوه خوری و شیرینی خوری برنجی مدل گل رز فرشته بالدار این نیاز ضروری را برطرف کرده است.

این محصول دارای یک چهار پایه است که حجم مکعبی و استوانه ای فوقانی بر روی آن مستقر شده و بر روی آن یک فرشته برنجی بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. بر روی دستان این فرشته یک محل برای قرارگیری میوه یا شیرینی تعبیه شده است. در دو طرف فرشته نیز دو محل با ابعادی کوچک تر نسبت به ظرف بالای سر فرشته قرار گرفته که بسته به نظر هر شخص می تواند برای میوه یا شیرینی استفاده شود و این قرارگیری میوه یا شیرینی در هر محل بسته به ذائقه شما خریدار گرامی دارد.

این محصول با طراحی بهینه و ابعاد متناسب خود هم چنین جنس برنجی ای که دارد ظاهری متفاوت از سایر میزبانان به میز پذیرایی شما می بخشد و هم چنین خواص ظروف برنجی که در طب سنتی مطرح است در اینجا نیز معتبر است.

برچسب ها

ارسال نظر