کد محصول: 116

شیرینی خوری برنجی مدل شکوفه

شیرینی خوری برنجی طرح شکوفه

یکی از جذاب ترین گزینه هایی که برای شیرینی خوری به شما پیشنهاد می کنیم

شیرینی خوری برنجی طرح شکوفه

استفاده از محصولات و لوازم ساخته شده از برنج از دیرباز در تمدن های قدیمی جهان رواج داشته است. در جغرافیای ایران به سال های قبل از میلاد بر می گردد. بر سر اینکه خاستگاه اولیه برنز کجا بوده است بحث است.اما برنزِ قلعی در چند جای مستقل از یک دیگر ساخته می‌ شده است. کهن ‌ترین جایی که در آن برنز یافت شده است ایران و کشور کنونی عراق می‌باشند و در هزاره چهارم پیش از میلاد. ولی شواهدی مبنی بر بهره‌گیری از برنز در تایلند در هزاره پنجم پیش از میلاد هم به دست آمده است.

ساکنان ایران از پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز آلیاژ برنج را می‌ شناخته‌ اند و از آن برای ساختن مصنوعات فلزی خود استفاده می‌ کرده ‌اند و مصنوعات برنجی نیز که در سایر نقاط دنیا ضمن حفاری‌ها به دست آمده قدیمی تر از این تاریخ نیست.

ظروف سنتی اما داستان دیگری نیز دارند چرا که پشتوانه آن ها از منظر خصوصیات طبی بسیار غنی است و در توصیه های علم طب سنتی همواره به استفاده از آن ها سفارش شده است. می دانید که کمبود روی و مس در بدن سبب مشکلات زیادی نظیر؛ اختلال در حس چشایی و بویایی، ایجاد زخم های متعدد در پوست، اختلال دید در هنگام تاریکی و شب می شود. با توجه به این نکته که برنج آلیاژی از مس و روی است، استفاده از این آلیاژ سبب جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری های این چنینی می شود.

تنسو، تولید کننده محصولات برنجی محصولی با نام شیرینی خوری برنجی طرح شکوفه روانه بازار کرده است. این محصول بسیار شیک و چشم نواز است. لبه های این ظرف برنجی از شکوفه های یکسان تشکیل شده و در زیر آن ها در فرشته در آغوش یک دیگر قرار دارند. این محصل برای قرار گرفتن در مرکز میز پذیرایی شما و رنگین کردن فضای مهمانی انتخابی بسیار عالی است.

برچسب ها

ارسال نظر