کد محصول: 180

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

برای شمایی که از فضای کلاسیک در منزلتان لذت می برید

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

استفاده از انواع لوازم دکوری برای چیدمان زیبای محیط منزل امری لازم و اجتناب ناپذیر است. امروزه شاهد انواع و اقسام لوازم دکوری متفاوت با جنس ها، شکل ها و طرح های متنوع در محیط خانه ها هستیم که نشان از توجه عموم مردم به زیباسازی منازل دارد.

این موضوع از گذشته تا به امروز همیشه در اولویت های انسان ها بوده است. این که محیط زندگی آن ها نه فقط سرپناهی امن برای دوری از سرما و خطرات، که یک مامن و محیط دل چسب، منظم و روح بخش برای زندگی باشد.

از زمانی که ارتباط و استفاده انسان از تلفن آغاز شد، این وسیله به عضوی از تمامی خانواده ها تبدیل گشت. امروزه نلفن ها نقشی تعیین کننده در طراحی الگوی کلی دکور منزل دارند و به نوعی قلب این چیدمان را تعریف می کنند.

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ مشکی به همراه صندلی از کارهای بسیار جدید گروه تنسو است که در حال عرضه به خریداران محترم می باشد.

این تلفن برنجی بر روی یک پایه مدور قرار گرفته که با کمک سه تکیه گاه تعادل خود را حفظ کرده اند. بر روی این پایه ها سنگی مشکی رنگ به صورت مخروطی جای گرفته است در قسمت فوقانی آن شاهد الگوی لانه زنبوری که از الگوی های بسیار رایج و همه پسند بازار است استفاده شده و در انتها این الگو با بازوهایی با کف تلفن برنجی می رسد.

یک صدلی برنجی با زمینه سرمه ای نیز در کنار میز تلفن قرار می گیرد که زوج مکمل این محصول آنتیک و شاهکار است. با توجه به سابقه طولانی تنسو در تولید محصولات برنجی، کیفیت کالای های مجموعه تنسو تضمین شده است.

شما می توانید برای مشاهده سایر محصولات مشابه به صفحه اصلی سایت نیز مراجعه نمایید.

برچسب ها

ارسال نظر