کد محصول: 97

جا حوله ای برنجی طرح پروانه

جا حوله ای برنجی طرح پروانه

انتخابی مناسب برای جهیزیه نو عروسان

جا حوله ای برنجی طرح پروانه

استفاده از انواع لوازم دکوری برای چیدمان مناسب محیط منزل امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. امروزه شاهد انواع و اقسام لوازم دکوری مختلف با جنس ها، شکل ها و طرح های مختلف در محیط خانه ها هستیم که نشان از توجه عموم مردم به زیباسازی منازل دارد.

این موضوع از گذشته تا به امروز همیشه در اولویت های انسان ها بوده است. این که محیط زندگی آن ها نه فقط سرپناهی امن برای دوری از سرما و خطرات، که یک مامن و محیط دل چسب، منظم و روح بخش برای زندگی باشد.

همه ی ما خواستار نظم و پاکیزگی در خانه ی خود هستیم و برای برقرار ساختن آن حتی کوچک ترین جزییات را نیز نادیده نمی گیریم. یکی از این محیط ها که پاکیزگی در آن اهمیت ویژه ای دارد، محیط سرویس حمام و دستشویی منازل است. با توجه به محیط کوچک حمام هر چیز باید در جای خود قرار گیرد تا هم نظم و زیبایی آن محیط حفظ شود و هم با عدم تماس اشیا مختلف با هم پاکیزگی آن ها نیز برقرار شود.

برای قرار دادن حوله ها استفاده از جاحوله ای مرسوم است. یکی از محصولات حاص گروه تنسو به عنوان تولیدکننده محصولات برنجی محصولی نو تحت عنوان جا حوله ای برنجی مدل پروانه است که هم با کارایی و اندازه مناسب خود محلی برای قرارگیری حوله ها در محیط حمام یا سرویس روشویی است و هم با توجه به طرح ظریف و کم نظیر خود به شکل پروانه ظاهری لطیف و آرامش بخش به محیط می دهد.

علاوه بر این ها رنگ برنجی این محصول ظاهری لوکس نیز به آن می بخشد که به ویژه در حمام هایی با تم تیره ترکیبی بسیار مدرن و نو در طراحی دکوراسیون محسوب می شود. تنسو با ادغام کیفیت، زیبایی و کارایی برندی منحصر به فرد در تولید محصولات برنجی منزل است.

برچسب ها

ارسال نظر