کد محصول: 64

در یک کلام دوست داشتنی

مجسمه بره کوچک برنجی

گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه و دکور

مجسمه بره کوچک برنجی

یکی دیگر از محصولات بسیار جذاب گروه تنسو مجسمه بره کوچک برنجی می باشد برای بره یا همان گوسفند ازگذشته بیا دور تاکنون در جغرافیای خاورمیانه و آسیا ارزش بسیار بالایی قائلند برای مثال در تمدن های شرق آسیا و، ایران  بره را نمادی از برکت معرفی کرده اند.

از گذشته های دور تاکنون گوسفندان در تامین نیازهای اساسی انسانی نقش بسیار زیاد و تاثیر گذاری داشته اند. استفاده از پشم و پوست گوسفندان در تهیه پوشاک، استفاده از شیر و گوشت آنها در تهیه خوراک مثال هایی کاملاً ملموس برای همگان می باشد. گوسفند حیوانی اهلی است و از گذشته های بسیار دور جایگاه خود را در میان انسان‌ها پیدا کرده است و به همین دلیل می شود گفت از گونه هایی است که با گونه انسان دوست محسوب می شود.

شغل بسیاری از انبیا نگهداری از گوسفندان و چوپانی بوده است که از بین آنها به می توان حضرت موسی(ع) اشاره کرد. گوسفندان حیواناتی آرام، مطیع و مهربان هستند. جز سود رساندن چیزی دیگری ندارند به همین دلیل دیدن آنها و حس کردن آنها در کنار خود آرامش بخش بوده و حس خوبی به انسان منتقل می کند. چرا که انتظار هیچ گونه بدی و زیانی از سوی آنها نداریم. داشتن یک نماد از آنها در کنار خود نیز همین حس را منتقل خواهد کرد. داشتن یک مجسمه برنجی از یک گوسفند آرام و بامزه در کنار میز کار یا  در گوشه ای از خانه همواره حسی از آسایش و  مهربانی بی دریغ را آنها را یادآور می‌شود.

گروه تنسو با معرفی یک مجسمه از بره کوچک برنجی این بار نیز در کنار شماست. مجسمه در ابعاد کوچک طراحی شده و همین زیبایی آن را دو چندان می کند. چرا که می توان از آن در انواع دکور هایی که نیاز به لوازم دکوری کوچک می باشد استفاده کرد جنس برنجی آن نیز باعث می‌شود شما از ماندگاری، حفظ رنگ و دوام آن مطمئن باشید و با خیال راحت آن را خریداری کنید.

برچسب ها

ارسال نظر