کد محصول: 158

دوکاره شکلات خوری برنجی و قندان برنجی مدل بانو

دوکاره شکلات خوری برنجی و قندان برنجی مدل بانو

گزینه ای بسیار جذاب برای یک پذیرایی درخور برای میهمانان

دوکاره شکلات خوری برنجی و قندان برنجی مدل بانو

در دنیای امروز علاوه بر سبک زندگی جدید باید افزود که هنر هم مسیر جدید و البته قابل ستایشی به خود گرفته است. ترکیب هنر و مفاهیم جدید با قرار گرفتن در کنار تکنولوژی های نوین باعث شده بتوان آثار بسیار ظریف را با فلزات بسیار سخت، با کیفیتی مطلوب تولید کرد.

ظروف پذیرایی امروزه علاوه بر کاربرد عام خود در زمینه دکور و زیبایی نیز بسیار به چشم می آیند و باید گفت به همان انداره که هدف ما از داشتن آنها استفاده از آن و کارایی آنهاست به همان اندازه جلوه گری و زیبایی بصری آن برای ما مهم است.

تنسو با تولید محصولات برنجی بی نظیر خود از پیشگامان این حوزه است و امروز با معرفی یک محصول با نام دوکاره شکلات خوری برنجی و قندان برنجی مدل بانو مهمان نگاه شماست. این محصول با پایه ای متشکل از هشت گلبرگ که بر روی هر گلبرگ یک نگین الماسی شکل قرار گرفته شروع شده و در میانه اثر به یک بانو می رسد که با دست راست در پهلوی خود یک ظرف و با دست دیگر در بالای سر خود نیز یک ظرف را حمل می کند. ظرفی که در بالای سر مجسمه بانو قرار دارد کمی بزرگ تر از دیگری است اما برای در هر دو ظرف تزئینات و حکاکی های بسیار زیبایی به صورت یکسان کار شده است. این عمل باعث می شود در پایین محصول شاهد یک مجسمه مدرن و در بالای آن ظروف سنتی با قلم زنی ایرانی باشیم.

از آن جا که این محصول از جنس برنج ساخته شده است هم خیال تولید کننده و هم خریدار از دوام، ماندگاری و استحکام آن در برابر برخورد های احتمالی آسوده است. چرا که برنج ماده ای است که نام آن با رنگ زیبا و مقاومت بالا پیوند خورده است.

برچسب ها

ارسال نظر