کد محصول: 164

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سفید به همراه جا سبزه

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سفید به همراه جا سبزه

تلفیقی نو و باورنکردنی از چینی و برنج برای شروع سال نو

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سفید به همراه جا سبزه

چند ماهی بیشتر تا شروع سال جدید ما ایرانیان باقی نمانده و بسیاری از مردم آرام آرام برای سال جدید و مراسمات آن آماده می شوند و برای سال جدید برنامه ریزی می کنند. مراسمات این عید ریشه در تاریخ باستانی مردم این خاک دارد. یکی از مراسماتی که در تمام ایران با ترتیبی بسیار مشابه انجام می شود، برپا کردن سفره هفت سین است. سفره ای که اهمیت بسیار بالایی دارد و معمولا برای زیبا چیدن آن مردم وسواس بسیار زیادی به خرج می دهند.

تنسو برای کمک به شما محصول بسیار جذابی برای سفره هفت سین شما معرفی کرده است که هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سفید به همراه جا سبزه نام دارد. این محصول از شش ظرف سفید با طرح های طلایی رنگ در درون آنها تشکیل شده است که هر یک از آنها بر روی شانه های فرشته های بالداری حمل می شوند. گویا که این سفره را فرشتگان از آسمان برای شما هدیه آورده اند.

در میانه این محصول یک محل بزرگ و مناسب برای قرارگیری سبزه از جنس برنج قرار گرفته که بر روی پایه های خود قرار گرفته اما باید گفت که کل مجموعه به صورت یک پارچه بسیار جذاب است. جنس کف آن جنس چینی با یک نقاشی چشم نواز است. برای حمل راحت تر این این مجموعه کامل، بر بالای محل قرارگیری یک سبزه یک دسته برنجی به شکل ساقه های گل ساخته شده که در جابجایی آن بسیار به کار می آید.

این محصول با ترکیب هنر فلز کاری و چینی سازی، از دو دریای ظرافت بهره می برد و هر کدام طوری است که زیبایی هر یک مکمل دیگری شده و آن را به اوج می رساند. این دقیقا چیزی است که ما برای شما تدارک دیده ایم. محصولی خاص برای همراهانی خاص، که این احترام متقابل ناشی از رضایت مشتریان و همراهان گروه تنسو است.

برچسب ها

ارسال نظر