کد محصول: 73

طرح آنتیک با رنگ آنتیک

مجسمه گوزن علف خوار برنجی رنگ

وجود المان‌های مختلف تزیینی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اجتناب ناپذیر است. گلدان ها، تابلوها، آینه ها، نوشته ها، مجسمه ها، همه و همه در کنار هم و در کنار سایر المان های ضروری محیط منزل یک مجموعه کامل را برای محیط درونی شما فراهم می کند. یکی از المان های تزئینی مورد استفاده و بسیار محبوب در منازل و حتی در محیط های کار مجسمه ها هستند. تنسو مفتخر است با طراحی و ساخت مجسمه های برنجی در این حوزه نیز شما را تنها نمی گذارد.

مجسمه های برنجی به دلیل کیفیت ساخت و استحکامی که از  ویژگی های آلیاژ مورد استفاده آن است دوام و استحکام بسیار بالایی دارند رنگ برنج رنگی بسیار منحصر به فرد است که بدون نیاز به رنگ آمیزی جلوه ای متفاوت از سایر مجسمه ها هم ترازان ایران خواهد داد.

یکی از محصولات تنسو در گروه مجسمه های برنجی مجسمه گوزن علفخوار برنجی با رنگ آنتیک است.

در ایران باستان نقش گوزن روی مهر‌ها نقش شده است؛ که البته در دوران اشکانی و ساسانی این اشکال بسیار زیاد شده. در این دوران اشکال گوزن بر مهر‌ها و پارچه‌های دوره ساسانی به کار می‌رفت. این نقش تجسم صحنه‌های دلاوری و نشان شاهی است که بر ساغر‌های نقره ای در دوره اشکانی به شکل گوزن ظاهر می‌شد.

وقتی در تاریخ کمی جلوتر آمدیم همچنان گوزن جایگاه خاصی در میان آدمیان داشت. گذشتگان معتقد بودند که وقتی با گوزن روبرو می‌شوی، شیفته شکوه و ظرافت حرکاتش شده و این حیوان می‌تواند انسان را برای لحظه ای میخکوب کند. پس گوزن سمبل عشق، زیبایی، شکوه، سرعت، تواضع، معنویت، خلاقیت و نگهبانی بوده است. یک حرف قدیمی جالب نیز وجود دارد که می‌گویند: اگر می‌خواهی به گوهر وجود خود دست‌یابی، از گوزن درونت سوال کن تا تو را به آن برساند.

برچسب ها

ارسال نظر