کد محصول: 186

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف سفید

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف سفید

کامل ترین مجموعه پذیرایی با ظرف سفید رنگ و قاب برنجی

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف سفید

همان طور که می دانید ظروف و لوازم دکوری دائما در حال تحول و  دگرگونی هستند. این تحول گاهی ممکن است روال چرخه مانندی را سپری کنند این چرخه با چرخش خود هر بار زیباتر از قبل نمایان می گردند.

ظروف برنجی از گذشته های دور تاکنون در خانه های ما حضور ثابتی داشته و فواید و مصارف فراوانی دارند. با گذشت زمان از کارایی این وسایل کم شده اما به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارند هم اکنون به عنوان تزییناتی دکوری و آنتیک در دکوراسیون های لوکس به کار می روند.

ترکیب ظروف برنجی با سایر مواد مثل چینی، شیشه و… باعث ایجاد یک دوره جدید در ظروف پذیرایی است. تنسو که نامی شناخته شده در حوزه لوازم برنجی دکوری و پذیرایی است محصولی جدید با نام ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف سفید را معرفی کرده است.

این محصول از چهار ظرف تشکیل شده است که با المان اصلی گلدار بودن معرفی شده اند. دو ظرف بزرگتر که با اتکای برنجی و بخش مرکزی شیشه ای ساخته شده اند و دو ظرف دیگر که با حالتی نزدیک به کره ایجاد شده اند.

دسته های هر چهار ظرف از گل های بسیار ظریف و در عین حال محکمی ساخته شده اند و بخشی که محتوایت در آن جای می گیرد از جنس شیشه و به رنگ سفید است. این ست می تواند به صورت شیرینی خوری، میوه خوری، شکلات خوری و آجیل خوری استفاده شود که مجموعه کامل پذیرایی را شامل می شود.

تنسو افتخار این را دارد که با استفاده از تخصص هنرمندان و صنعتگران ایرانی و ذهن خلاق آن ها همواره به سمت نوآوری های همه پسند گام بردارد و محصولات لایق سلیقه ایرانی به مردم عرضه کند تا هموطنانمان بتوانند به راحتی از بین ده ها محصول متنوع، کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند

برچسب ها

ارسال نظر