کد محصول: 196

شکلات خوری برنجی خاص و زیبا مدل پسرک و عقاب

شکلات خوری برنجی خاص و زیبا مدل پسرک و عقاب

چیزی فراتر از یک ظرف پذیرایی ساده

شکلات خوری برنجی خاص و زیبا مدل پسرک و عقاب

تولید و به کار گیری از مصنوعات و لوازم ساخته شده از برنج از گذشته های بسیار دور در تمدن های قدیمی جهان رواج داشته است. در جغرافیای ایران هم قدمت این ظروف زیبا به سال های قبل از میلاد بر می گردد. بر سر اینکه خاستگاه ابتدایی برنز کجا بوده است بحث است. اما برنزِ قلعی در چند جای مستقل از یک دیگر ساخته می‌ شده است. کهن ‌ترین جایی که در آن برنز یافت شده است ایران و تمدن بین النهرین در کشور کنونی عراق می‌باشند ولی شواهدی مبنی بر بهره‌گیری از برنز در تایلند در هزاره پنجم پیش از میلاد هم به دست آمده است.

در عصر حاضر تنسو با معرفی انواع ظروف برنجی آشپزخانه توانسته رضایت مشتریان را با توجهی که در طراحی و کیفیت محصول نهایی دارد به دست آورد. از محصولات جدید تنسو شکلات خوری برنجی خاص و زیبا مدل پسرک و عقاب است.

این محصول خوش رنگ با سه پایه بر روی میز جای می گیرد و بر روی پایه های آن مجسمه یک پسر بچه کار شده است که در حال دویدن است. متصل به دست راست پسرک یک عقاب بسیار زیبا با دقتی بالا ساخته شده که بال هایش را گشوده است. بر فراز بال های عقاب یک ظرف شکلات خوری بسیار زیبا با حکاکی های فوق العاده ظریف جای گرفته که درپوش شکلات خوری زیبایی آن را دو چندان کرده است.

استفاده از برنج در ساخت چنین محصولات لوکسی باعث می شود این اثر شگفت انگیز عمر بسیار بالایی داشته باشد و تغییر رنگ ندهد. هم چنین برای پاک کردن گرد وغبار از روی آن شما می توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید. چنان چه پس از زمانی طولانی احساس کدر بودن رنگ آن را داشتید به راحتی با آب گرم و صابون می توانید آن را مثل روز اول کنید.

برچسب ها

ارسال نظر