کد محصول: 58

مجسمه اسب برنجی

اسب دکوری کوچک برنجی

تندیسی زیبا از اسب از جنس برنج

اسب دکوری کوچک برنجی

گروه تنسو با معرفی یک مجسمه جدید از اسب دوباره نظرها را به خود جلب کرد. این مجسمه که به شکل مینیمال طراحی شده است، مجسمه اسب بدون زین است که الگوی رهایی و آزادی را بیانگر می‌شود. این مجسمه قابلیت قرار گرفتن در دکور های کوچک مانند میز کار را نیز دارد، همچنین می شود از ان به عنوان کادویی بسیار شیک یاد کرد. اگر بخواهیم از نماد اسب در فنگ شویی چیزی یادآور شویم باید گفت که در فنگ شویی تصویر اسب انرژی موفقیت، شهرت ، آزادی و سرعت را به ارمغان می آورد. البته، این ها احساساتی هستند که اکثر ما در حال حاضر با انرژی اسب ارتباط دارند. و در واقع، تمام نمادهای فنگ شویی از انرژی ذاتی استفاده می کنند که ذهن با یک نماد خاص مرتبط می شود تا انرژی آن را تحریک کند.

سایر ویژگی های نشان دهنده اسب ها عبارتند از: رفاه، حرکت رو به جلو یا تحرک، ارتقاء یا رشد، وفاداری، استقامت و موفقیت یا پیروزی. تصویر مشخصی از اسب ها و تعداد اسب های نشان داده شده نیز دارای اهمیت نمادی هستند:

آریاها به داشتن اسب شهره بودند و پهلوانان پارتی، اسب سوارانی خبره بوده و اسبان شاهنامه چون رخش و سیاه نقش مهمی در این فرهنگ برعهده داشته اند، اسب در یشت ها نیز ویژه ی خدایان است و با عرفان و مسایل آیینی نیز پیوند دارد. مهر در یشت، دارنده ی چهار اسب سفید است و به دارنده ی اسب های زیبا توصیف شده است.
اسب سیاوش در سیر و سلوک کی خسرو به مقام یک عارف بزرگ نقش دارد. اسب سیاوش است که او را از کوه آتش عبور می دهد و سرفرازی و بی گناهی او را نشان می دهد.

تنسو با در نظرگیری تمام زیبایی های اسب مجسمه اسب دکوری کوچک برنجی را به شما معرفی کرده که زیبایی و انرژی محیط شما را دو چندان می کند.

برچسب ها

ارسال نظر