کد محصول: 134

ست سطل و جا دستمال و گلدان و تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید

ست سطل و جا دستمال و گلدان و تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید

یک مجموعه کم نظیر برای جهیزیه عروس خانم های عزیز

ست سطل و جا دستمال و گلدان و تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید

استفاده از لوازم دکوری برای زیبا سازی منازل از دیرباز در فرهنگ زندگی ما ایرانیان مرسوم بوده است. در تمدن باستانی ایران، خانه تنها محلی برای اسکان و محفوظ ماندن از گزند گرما و سرما نبوده و این مهم، از توجه مردم این مرز و بوم به اشیای هنری و زیبایی که از کاوش باستن شناسان به دست آمده قابل اثبات است.

محیط خانه برای زیبا و زنده بودن به المان هایی نیاز دارد. از حممله این المان ها محصولات دکوری است که چنانچه در کنار هم قرار گیرند و به نوعی با هم مرتبط باشند با نظم درونی و هامونی ای که به محیط می بخشند، این مهم را برآورده می کنند.

تنسو به عنوان یه نام معتبر و شناخته شده در عرصه طراحی و تولید محصولات برنجی این بار در قالب یک ست زیبا و شگفت انگیز قدم برداشته است. ست سطل و جا دستمال و گلدان و تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید، در آن واحد، با به همراه داشتن محصولات متنوع همرنگ و زیبا، آن هماهنگی مد نظر یک طراح دکوراسیون را ممکن می کند.

این ست زیبا با داشتن سطل، جا دستمال، گلدان و تلفن یک پکیج بی نظیر از گروه تنسو است. طرح کلی و المان اصلی این مجموعه ممتاز، فرشته است که خود چه در مفاهیم کلاسیک دکوراسیون و چه در مفاهیم مدرن آن از المان های محبوب و جذاب محسوب می شود.جنس برنجی این محصولات کم نظیر تضمینی محکم بر کیفیت بالای آنهاست. چرا که برنج با مقاومت بالای خود در برابر خوردگی و نیاز قابلیت چکش خواری بالا، هم از تغییر رنگ زودرس مصون است و هم در برابر برخورد ها یا ضرباات احتمالی و تصادفی از خود مقائمت و دوام نشان خواهد داد.

پس این مجموعه کامل را مهمان خانه های خود کنید. به خصوص شما که به دنبال ظاهری لوکس و شیک برای خانه خود هستید.

برچسب ها

ارسال نظر