کد محصول: 34

شیک ترین گلدان مجسمه دار مناسب جهیزیه و هدیه

گلدان برنجی طرح پرنس

در دنیای امروزی مانند گذشته استفاده از لوازم تزئینی برنجی مد شده است با این تفاوت که در دکوراسیون امروزی لوازم برنجی طراحی بسیار ظریف و جذاب تری به خود گرفته اند و با رنگ طبیعی خود دکوری زیبا و مدرنی را ایجاد کرده است. این نوع لوازم تزئینی و کاربردی، بسیار لوکس و لاکچری محسوب می شوند.

از آنجا که برنج فلزی با استحکام و مقاومت خوب در برابر خوردگی یا رطوبت، هدایت الکتریکی و حرارتی مناسب، قابلیت انعطاف پذیری بالا، پردازش فشار سرد و گرم است، برای ساخت لوازم مجلل تزیینی و ظروف لوکس به کار گرفته می شود.  پس خواص مناسب فلز برنج آن را برای ساخت لوازم تزیینی مناسب کرده است.

شما ممکن است دکورهای برنجی و طلایی متعلق به  دهه ی ۵۰ تا ۶۰ شمسی را دیده باشید اما هر جا نشانه هایی از دکوراسیون سنتی و قدیمی باشد، زیبایی منحصر به فردی را به معرض نمایش قرار می دهد و طرفداران خاصی را نیز به دنبال خواهد داشت.

همانطور که می دانید  لوازم دکوری دائما در حال تحول و تغییرند. این تغییرات ممکن است روال چرخه مانندی را طی کنند این چرخه با چرخش خود هر بار زیباتر از قبل نمایان می گردد.

استفاده از انواع دکوری‌ های متنوع برای زیبایی بیشتر خانه لازم است. بهتر است این انتخاب از میان بهترین اجناس انجام شود تا بتوانید سالیان سال از دیدن آن لذت ببرید و شاهد خراب شدن و هدر رفتن پولی که هزینه کرده‌اید نباشید. دکوری های از جنس برنج بسیار ظریف و زیباست و می‌توانید سال‌های سال از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

تغییر رنگ در این نوع محصولات وجود ندارد و فقط کافی است هر از چند گاهی با دستمال گرد و غبار را از روی آن‌ها از بین ببرید یا درصورتی‌که می‌خواهید آن‌ها را بشورید از ابری نرم استفاده کنید.

تنسو این بار با معرفی محصولی جدید به خانه شما آمده است. گلدان برنجی طرح پرنس با داشتن تمامی ویژگی های بالا و نقش و طرح کم نظیر پرنس در میانه آن ظاهر خانه شما را دگرگون می کند. آیا شما هم می خواهید میزبان این پرنسس زیبا در پذیرایی خود باشید.

برچسب ها

ارسال نظر