کد محصول: 177

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ سفید به همراه صندلی

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ سفید به همراه صندلی

استفاده از الگوی زنبوری در ست ویژه تلفن و صندلی برنجی

تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ سفید به همراه صندلی

از زمان اختراع تلفن تاکنون که این وسیله ارتباطی مهمان خانه های ما شده است، همیشه مهمان گوشه از چیدمان منزل ما بوده است. چه در سال های گذشته که نقش پررنگی در اتفاقات و آگاهی های عمومی ما از حال آشنایان داشت و چه اکنون که با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی کمی به حاشیه رفته و نقشش کم رنگ شده است. باید گفت با وجود دوران متفاوتی که تلفن در کارایی بخشی تجربه کرده اما باز هم محبوبیت آن با هیچ چیز دیگر قابل جایگزینی نیست.

امروز علاوه بر استفاده تلفن از عضو های تاثیرگذار در چیدمان منزل است. استفاده از تلفن هایی با ظاهر کلاسیک هم انتخابی خاص از طرفداران سلیقه ای خاص است. اما باید افزود کمتر به موردی بر می خوریم که از داشتن چنین تلفن هایی احساس رضایت نداشته باشند.

گروه تنسو با معرفی تلفن ایستاده برنجی مدل ستون زنبوری پایه سنگ سفید به همراه صندلی در این زمینه هم ورودی باشکوه داشته است.

این محصول در پایین با سنگ سفید دوار که برروی سه پایه برنجی قرار گرفته آغاز می شود و در میانه کار به بخش اصلی بدنه که به شکل لانه زنبوری ساخته شده است می رسد در بالای این استوانه های زنبوری پس از یک فاصله که به وسیله بازوهایی با بدنه اصلی تلفن متصل می شود. صندلی این ست زیبا نیز همچون تلفن از جنس آلیاژ برنج با کیفیت ساخته شده که در برابر تغییر رنگ و یا کدری بسیار مقاوم است و در صورت کدر شدن به راحتی با آب و صابون به رنگ اولیه خود باز می گردد.

این عضو از خانواده تنسو از دسته تلفن های ایستاده برنجی است که بسیار برای دکور خانه های کلاسیک کمک خواهد کرد. البته بعید است این انتخاب زیبا از چشمان نوعروسان برای تکمیل ست جهیزیه دور بماند.

برچسب ها

ارسال نظر