کد محصول: 46

گلدان برنجی فوق العاده شیک و زیبا

گلدان برنجی طرح رومیزی

خرید گلدان برنجی شیک و زیبا مناسب جهیزیه و هدیه

گلدان برنجی طرح رومیزی

گلدان از جمله لوازمی است که می تواند برای یک طرح زیبا و دکوراسیون و تزیینات درون خانه از آن استفاده شود. می توانید خانه خود را با توجه به سلیقه تان با استفاده از طرح گلدان رومیزی تزیین نمایید.گلدان رومیزی یکی از انواع اجسام دکوری است که با توجه به سلیقه و ذوق هنری انتخاب می شود

وسایل تزئینی از جمله گلدان ها در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیر گذارند. این گلدان‌ها ممکن است با سبک چیدمان خانه شما در تضاد یا همسو با آن باشند. به هر حال در هر دو صورت یک نقطه کانونی ایجاد شده که بهتر است این نقطه کانونی تا حد ممکن زیبا و مناسب انتخاب شود.

ظروف برنجی از گذشته تاکنون در خانه های ما حضور داشته و فواید و مصارف فراوانی دارند. با گذشت زمان از کارایی این وسایل کم شده اما به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارند هم اکنون به عنوان تزییناتی دکوری و آنتیک در دکوراسیون های لوکس به کار می روند.

از آن جا که شکل دادن آلیاژ برنج بسیار راحت است و گذشت زمان بر روی آن تاثیر ندارد، معمولا در ساخت لوازم لوکس خانگی مورد استفاده قرار می گیرد رنگ جذاب برنج هم از دیگر مولفه های خاص آن محسوب می شود.

تنسو تولید کننده محصولات برنجی محصولی با عنوان گلدان برنجی طرح رومیزی معرفی کرده است. این محصول در ارتفاعی مناسب ساخته شده است. دسته های آن ارتفاعی بلندتر از دهانه گلدان دارد که چهره بسیار زیبایی به گلدان داده است. از کثیف شدن گلدان هم نگران نباشید چرا که برای پاک سازی روش زیر کارساز است.

برای پاک کردن سطح ظروف برنجی می توانید مخلوط آب گرم و صابون را  امتحان کنید. برنج به راحتی با آب گرم و صابون تمیز می شود، اجازه دهید برنج یک ساعت در این مخلوط استراحت کند و خیس بخورد ،سپس آن را با یک دستمال خشک تمیز کنید.

برچسب ها

ارسال نظر