کد محصول: 199

ساعت و شمعدان خروسی برنجی با سنگ مشکی

ساعت و شمعدان خروسی برنجی با سنگ مشکی

زیبایی این ساعت باعث می شود گذر زمان را حس نکنید

ساعت و شمعدان خروسی برنجی با سنگ مشکی

در میان تمام لوازم گوناگونی که امروز برای دکوراسیون خانه خود استفاده می کنیم. می توانیم از لوازمی هم استفاده کنیم که با قرارگیری در کنار سایر لوازم دکوری یک هماهنگی مطلوب در چیدمان منزل ایجاد می کنند.

استفاده از ساعت های رومیزی بر روی میز خاطره یا قرار دادن شمعدان در کنار آینه از این قبیل چیدمان هاست که امتحان کردن آن ها برای دستیابی به فرم مطلوب خالی از لطف نیست.

تنسو با معرفی محصول ساعت و شمعدان خروسی برنجی با سنگ مشکی یک طرح نو برای میز خاطره شما در نظر گرفته است. این ست باور نکردنی از یک ساعت و دو شمعدان تشکیل شده است. ساعت با المان اصلی خروس در بالای آن معرفی شده است. اعداد ساعت به صورت رومی قرار گرفته و کاملا آنتیک و کلاسیک می باشد.

این ساعت بر روی پایه های مستطیلی سوار است که پس از آن یک سنگ براق مشکی رنگ جای گرفته و سپس سایت بر وی آن سوار شده است. در کناره های ساعت نیز مجسمه دو پسر بچه قرار دارد که رشته از شکوفه ها را به کمک عم نگه داشته اند و بر روی شانه هر یک نیز یک گل برنجی قرار دارد. شمعدان ها هر کدام بر روی چهار پایه برنجی مستقرند و کالبد مرکزی آنها از سنگ سیاه ساخته شده است. این بخش مرکزی با مجسمه و منحنی های برنجی فیکس و مستحکم شده اند. شش جای شمع در دور تا دور قسمت فوقانی شمعدان و در قله آن نیز یک محل دیگر برای شمع تعبیه شده است.

تنسو با ارائه ترکیب های رنگی زیبا، ادغام و استفاده همزمان از برنج و شیشه و سنگ توانسته محصولات قابل قبولی را برای هموطنان خوش ذوق ارائه کند. با توجه با اینکه متریال مصرفی تنسو در ساخت این لوازم از مرغوب ترین مواد موجود است، خریدار با خیالی راحت می تواند اقدام به خرید کرده و از عمر بالا و ماندگاری این محصولات لوکس و شیک آسوده خاطر باشد.

 

برچسب ها

ارسال نظر