کد محصول: 92

جا حوله ای برنجی طرح سیمرغ

جا حوله ای برنجی طرح سیمرغ

بازیگری چالاک و خوش آب و رنگ و بلندپرواز در خانه شما

جا حوله ای برنجی طرح سیمرغ

اگر هنوز برای دکوراسیون محیط داخلی سرویس حمام خود به جمع بندی نهایی نرسیده اید و به دنبال یک انتخاب مناسب که هم کارا باشد و هم با طراحی مدرن و زیبایش حمام شما را به یک حمام لوکس تبدیل کند، پیشنهاد ما به شما استفاده از جا حوله ای برنجی مدل سیمرغ است.

شاید از این که این همه خصوصیت را در یک جا حوله ای معرفی می کنیم کمی تعجب کنید اما باید گفت جا حوله ای برنجی طرح سیمرغ تنها یک جا حوله ای مشابه با آن جه در بازار موجود است نیست.

مهم ترین ویژگی آن استفاده از متریال با کیفیت و دوام بالای برنج است که دچار خوردگی نمیشود و در صورت کثیف شدن یا کدر شدن (پس از مدت زمان طولانی) به سادگی با شست و شوی عادی به حالت قبلی خود باز می گردد.

مورد دیگری که لازم است به آن اشاره کرد، استفاده از طرح سیمرغ به صورت متقارن در بخش بالایی این جا حوله ای است. این موضوع باعث می شود این محصول از زیبایی دو چندانی بهره ببرد و علاوه بر کارایی و دوام بالا مثل یک وسیله دکوری لوکس و متمایز در سرویس حمام شما جای بگیرد.

تمامی این ها در کنار هم ارمغانی است که تنسو، تولید کننده انواع محصولات برنجی برای شما به منازلتان آورده است. استفاده از نمادها و طرح های جانوران واقعی و افسانه ای از ابتکارات تنسو در ساخت محصولات خود است که این بار پرنده افسانه ای سیمرغ برای پرواز به خانه ی شما پر گشوده است.

پرنده افسانه‌ای «سیمرغ» در فرهنگ ملت‌ های گوناگون با نام‌ های متفاوت حضور دیرینه ‌و پررنگی دارد زیرا در عالم خیال، بازیگری چالاک و خوش آب و رنگ و بلندپرواز بوده است.

سیمرغ از آن جهت گویند که هر رنگ آن که در پر هر یک مرغ باشد؛ همه در پرهای او موجود است.

برچسب ها

ارسال نظر