کد محصول: 119

میز خاطره برنجی پایه سنگی مدل گل آفتاب گردان

میز خاطره برنجی پایه سنگی مدل گل آفتاب گردان

تکه پازل گم شده دکور منزل شما

میز خاطره برنجی پایه سنگی مدل گل آفتاب گردان

استفاده از لوازم مختلف جهت آراستن محیط منزل امری جدید نیست. نیاکان ما از هزاران سال پیش پس از استقرار در جغرافیای تمدنی خویش شروع به خلق هنرهای بسیار و استفاده از آن در زیباسازی محل زندگی خود کرده اند. انواع مجسمه ها، تابلو ها، ظرف های تزیینی، میزها و… از دیرباز تاکنون در این محیط منازل ما و در کنار ما زیسته اند.

میز خاطره از آن فرنیچر های دوست داشتنی و محبوبی است که این روزها در دکوراسیون اکثر منازل دیده می شود. اگر لوازم خاطره انگیز دارید و دوست دارید هر لحظه با دیدن آن ها خاطرات خوب گذشته برایتان تداعی شود، شما هم باید یک میز خاطره برای خود داشته باشید. شاید این همان چیزی باشد که دکوراسیون منزل تان کم دارد.

نحوه انتخاب و چیدمان این میزها به خود شما بستگی دارد و بیش تر از آن که بر مبنای اصول خاصی باشد، سلیقه ای است. اگر شما یک وسیله خاطره انگیز که برایتان حس خوبی ایجاد می کند را بخواهید روی آن ها قرار دهید باید گفت هیچ اصولی نمی تواند مانع شما شود.

تنسو، تولیدکننده محصولات برنجی این بار با محصولی متفاوت تر سعی در ترسیم یک الگوی مدرن در منزل شما دارد. میز خاطره برنجی پایه سنگی مدل گل آفتاب گردان که یک میز چند کاره است. این میز تشکیل شده از دو بخش و دو متریال متفاوت است. آلیاژ برنج که به دلیل استحکام بالا و عدم خوردگی انتخابی مناسب برای بخش فلزی کار است و دوم سنگ به کار رفته برای سطح میز که با پرداختی مناسب بسیار صاف و صیقلی شده است.

می توان با یک آباژور روی آن یک ترکیب خاص برای دکور پذیرایی آماده کرد.هم چنین استفاده از رومیزی با رنگ فیروزه ای به جهت تناسب رنگ با رنگ سنگ و فلز برنج نمایی دلربا به آن می بخشد.

برچسب ها

ارسال نظر