کد محصول: 174

تلفن ایستاده برنجی مدل شاه فرشته به همراه صندلی

تلفن ایستاده برنجی مدل شاه فرشته به همراه صندلی

»حصولی بسیار شیک و لوکس برای منزل شما

تلفن ایستاده برنجی مدل شاه فرشته به همراه صندلی

از لوازم بسیار خاصی که برای متفاوت کردن و تنوع بخشیدن به دکوراسیون منزل ضروری به نظر می رسد انتخاب تلفن است. با اذعان به این نکته که امروزه استفاده ما از تلفن همچون دو دهه گذشته نیست اما هنوز هم به عنوان یکی از المان های اصلی محیط خانه می شود از آن نام برد.

تنسو که نامی محبوب و معتبر در زمینه ساخت وسایل برنجی است در زمینه ساخت تلفن هایی برنجی ورود نموده و یکی از محصولات پر طرفدار آن، تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید به همراه صندلی است. این تلفن ایستاده بسیار زیبا از جنس برنج ساخته شده و با رنگ بسیار خاص وظاهر کلاسیک خود حال هوای فیلم های دهه پنجاه میلادی را تداعی می کند.

پایه این تلفن ایستاده از سه میله منحنی تشکیل شده است که با زاویه ۱۲۰ درجه و به شکل متقارن در کنار هم ایستایی این تلفن را ممکن می کنند. که هر کدام از این سه پایه به شکل ماهی طراحی شده است. در بالای این سه ماهی، مجسمه ای بسیار خوش تراش و ظریف از یک پری دریایی بالدار که نام به شاه فرشته نام گذاری شده قرار دارد. در قسمت فوقانی آن نیز خود دستگاه تلفن تعبیه شده که با دکمه های مدور حول صفحه دیجیتال مشخص است.

این محصول به همراه یک صندلی با کیفیت و راحت معرفی شده که ست مورد نظر را تکمیل می کند. ابعاد مناسب و کیفیت ساخت و پرداخت انجام شده بر روی این صندلی آن را از سایر نممونه های مشابه بازار متمایز می کند.

این هنر دستان صنعتگران گروه تنسو است که با تلاش شبانه روزی خود، سعی در رضایتمندی شما هم وطنان عزیز دارد. هدف ما در این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و باب سلیقه مشتریان گرامی است.

برچسب ها

ارسال نظر