کد محصول: 192

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف مشکی

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف مشکی

یک محصول بسیار لوکس برای میز پذیرایی

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف مشکی

استفاده از لوازم دکوری به معنای امروزی آن از قدیم الایام در فلات ایران مرسوم بوده است. آثار به دست آمده از کاوش های باستانی در جای جای ایران عزیزمان گویای تمدن بالا و هنردوستی گذشتگان ما بوده است. در نوع خاص تر استفاده از برنج در ساخت لوازم آشپزخانه و صرف خوراک به سبب خواص مطرح شده از برنج در طب سنتی رایج بوده است. از جمله خواص این ظروف که باعث محبوبیت آن در میان پیشنیان می شده میتوان به؛ این ظروف در از بین بردن بیماری های گوارشی و پوستی تاثیر زیادی دارد، دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و سبب فرماندهی صحیح سلول های مغز می شوند.

امروزه استفاده از این ظروف هنوز هم در میان ما رایج است. از این رو و در پاسخ به نیاز مصرف کنندگان ایرانی، تنسو به ساخت محصولات متنوعی همت گمارده که از زیباترین آن ها ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف مشکی است.

این ست زیبا و شیک از چهار ظرف شیرینی خوری، میوه خوری، شکلات خوری و در نهایت آجیل خوری تشکیل شده که با چارچوب برنجی و فلزی و ظرف های شیشه ای به رنگ مشکی، هارمونی چشم نوازی در بین خود می سازند. شایان ذکر است شما می توانید از این ظروف در هر کاربردی که می پسندید استفاده کنید. همان طور که از نام محصول پیداست عنصر اصلی این ست لوکس گل است که در تمام پایه ها نقش بسته است.

تنسو، تولیدکننده مصنوعات متنوع برنجی، با رعایت اصل سلیقه مشتری به دنبال رضایتمندی همراهان خود است و با در کنار هم آوردن سختی فلز و ظرافت شیشه بار دیگر ثابت کرده در حوزه خود جز بهترین هاست که این امر جز با تلاش بی وقفه و حمایت شما همراهان عزیز میسر نبود.

برچسب ها

ارسال نظر