کد محصول: 51

مجسمه شیک و زیبای دختران نوازنده

مجسمه برنجی دختران نوازنده

انتخابی بسیار خاص برای دکور خانه شما

مجسمه برنجی دختران نوازنده

همانطور که مجسمه ساز با چکش، قلم و سنباده به جان یک فلز سخت می افتد و به آن روح می بخشد، باید گفت موسیقی هم روح را جلا می دهد. موسیقی با نوای بی بدیل خود روح ما را جلا می بخشد و به سوی دنیایی می برد که تنها دروازه ورود به آن همین موسیقی است. عبور از دنیای سیاه و سفید به دنیای رنگ ها با پل موسیقی ممکن می شود.

تنسو با روح بی بدیلی که در موسیقی سراغ دارد در نظر دارد با ترکیب زیبایی های موسیقی و هنرهایی که  از دست صنعتگران تنسو ترواش می کند به ترکیب بسیار جذابی دست یابد و آن به تصویر کشیدن دو  دختر نوازنده در قالب مجسمه برنجی دختران نوازنده می باشد. مجسمه که از جنس برنج ساخته شده به صورت دو دختر در حال نواختن می باشد این امکان را به شما می دهد تا آنها را جدا از یکدیگر نیز در دکور خود استفاده کنید. جنس برنجی مجسمه باعث می شود تا شما با خیال راحت از استحکام و ماندگاری و دوام آن، آنها را خریداری کنید و اصلاً نگران کدر شدن و یا کثیفی آنها نباشید چرا که برنج به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای، از گرد و غبار پاک می شود و شما برای آن که مجسمه را مثل روز اول ببینید تنها یک دستمال مرطوب احتیاج دارید.

گروه تنسو همواره با محصولات متنوعی که به شما ارائه می دهد در کنار شما خواهد بود. دو دختر نوازنده شاید نتواند موسیقی که شما دوست دارید را بنوازند اما حضور آنها در کنار میز کار شما موسیقی ذهن شما فعال خواهد کرد موسیقی توام با آرامش نشاط و سکون، چیزی که امروز شاید کمتر در بحبوحه زندگی پیچیده شهری سراغ داریم. ‌توانید با این قبیل آثار زیبا برجسته که اثر دست هنرمندان این سرزمین است کمی خود را از این هیاهو زیاد به دامن موسیقی و هنر موسیقی دخترانه نوازنده بسپارید.

برچسب ها

ارسال نظر