کد محصول: 138

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگی مشکی

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ مشکی

فرشته هایی از بهشت با پیکری از برنج در خانه های شما

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ مشکی

امروزه در جهان مدرن صنعت دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل به سراعت رو به گسترش است. ما ایرانیان نیز بخاطر فرهنگ غنی و طبع هنردوست و زیباپسند خود بر این موضوع تمرکز ویژه ای نهاده و بر زیبایی و همه پسند بودن محیط زندگی خود اهتمام می ورزیم.

هر چند هر محیطی و هر سبکی از چیدمان ابزار های خاص خود را می طلبد اما باید گفت وجود برخی از لوازم تزیینی مشترک در این میان کار را برای ما کمی آسان تر می کند. هم چنین حضور برندی هم چون تنسو در بازار لوازم دکوری منزل، خیال ما را از کیفیت محصولی که آن را خریداری می کنیم نیز آسوده می کند.

از جمله این لوازم دکوری منزل باید به میز خاطره اشاره کرد. با به زبان آوردن نام میز خاطره از اولین مواردی که به خیال انسان خطور می کند، یک قالب عکس زیبا از عزیزان شماست که دیدن آن تصویر خاطرات خوب گذشته را برایتان تداعی می کند.

تنسو به عنوان برندی زبانزد در حوزه محصولات برنجی، میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ مشکی را به شما معرفی کرده است که با ترکیبی از بهترین متریال های بازار بی شک یک محصول کم نظیر و بادوام می باشد. پایه سنگی با رگه های سفید در همان بخش اولیه طرح با قرارگیری در کنار رنگ خیره کننده برنج بسیار پرصلابت به نطر می رسد. الگوی بخش میانی نیز از سه فرشته با دقت و طراحی بسیار خاص ساخته شده که با قرارگیری در فواصل مساوی، وزن شیشه فوقانی و اشیای احتمالی روی آن را به خوبی تحمل می کنند.

حضور این محصول در سالت پذیرایی شما زیبایی این فضا از خانه شما را دو چندان خواهد کرد. هم چنین با توجه به استفاده از برنج به عنوان بدنه اصلی و عنصر غالب در این محصول از عدم تغییر رنگ و فرسودگی آن تا مدت زمانی طولانی مطمئن خواهید بود.

شما همراهان گرامی می توانید نمونه های متنوع دیگری از میزهای خاطره برنجی گروه تنسو را نیز در سایت مشاهده نمایید. تنوع محصولات ما نشان احترام بر سلیقه مشتری است.

برچسب ها

ارسال نظر