کد محصول: 168

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سرمه ای به همراه جا سبزه

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سرمه ای به همراه جا سبزه

طراحی بسیار ویژه با تلفیق دو هنر متفاوت در یک اثر

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سرمه ای به همراه جا سبزه

با نزدیک شدن به اواخر سال شور و هیجان بیشتری در میان مردم برای تدارک لوازم مناسبت های سال نو و آغاز بهار به چشم می خورد. مردم ما همواره آغاز بهار که فصل سرسبزی و زنده شدن مجدد طبیعت است را به بهترین صورت ممکن گرامی می دارند.

به جرات می توان گفت شاید رایج ترین رسم ما ایرانیان در این ایام، چیدن سفره هفت سین است که نمادهای حیات و سرزندگی در آن مشهود است. گاهی دغدغه زیادی برای چیدن این سفره داریم اما امسال تنسو با معرفی محصولات متنوع خود دست ما را برای انتخاب باز گذاشته است.

هفت سین برنجی بسیار شیک مدل فرشته بالدار با ظرف سرمه ای به همراه جا سبزه یک محصول ویژه با رنگ و لعابی بسیار شیک و لوکس است. این ظرف هفت سین، از شش ظرف سرمه ای با طرح های طلایی رنگ در درون و بیرون آنها تشکیل شده است که هر یک از آنها بر روی شانه های فرشته های بالداری حمل می شوند. که این چنین به نظر می رسد این سفره پربرکت را فرشتگان از بهشت برای شما ارمغان آورده اند.

این مجموعه دارای یک جا سبزه با ابعاد بزرگ و مناسب است. این جا سبزه با ترکیب ظرف چینی با حاشیه های برنجی و دسته برنجی بسیار خاص و لوکس است. برای حمل آسان تر این جا سبزه در ارتفاعی معقول از کف ظرف دسته ای برنجی نیز تعبیه شده است.

این جا سبزه قابلیت این را دارد که به طور مجزا نیز برای پذیرایی از مهمان مورد علاقه و استفاده شما باشد. تنسو مفتخر است با تولید و عرضه این محصولات لبخند خرسندی و رضایت را بر چهره شما همراهان گرامی ببیند.

جنس برنجی این محصولات با ماندگاری بالا در برابر انواع آسیب ها شما را از ماندگاری این محصول آسوده خاطر می کند.

برچسب ها

ارسال نظر