کد محصول: 100

جا کلیدی برنجی طرح پروانه

جا کلیدی برنجی طرح پروانه

یک انتخاب عالی برای فراموش کارهای دوست داشتنی

جا کلیدی برنجی طرح پروانه

شاید بار ها برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت ها و حتی شاید روز ها به دنبال دسته کلید گم شده خود باشید و در نهایت هم خسته و سردرگم با کلافگی و ناامیدی از گشتن به دنبال آن منصرف شوید.

در زندگی ماشینی و شلوغ امروز بعید به نظر می رسد کسی بین ما باشد که تجربه حواس پرتی های این چنینی را نداشته باشد. برای رهایی از این حس آزار دهنده گم کردن کلید تنسو به شما پیشنهاد می کند تا برای عدم تجربه مجدد این اتفاقات از جا کلیدی برنجی طرح پروانه تنسو استفاده کنید.

چنان چه این محصول زیبا را در کنار درب ورودی منزل قرار دهید و بلافاصله پس از ورود به خانه دسته کلید یا سوئیچ یا هر وسیله کوچک، مهم و فراموش شدنی را روی آن قرار دهید با اطمینان بسیار بالایی میتوان اعلام کرد که دیگر می توانید با خیالی آسوده تجربه ناخوشایند کلافگی از زیرورو کردن خانه برای یافتن سوئیچ اتومبیل یا کلید منزل و… را به فراموشی بسپارید.

این محصول برنجی با طراحی زیبای یک پروانه نگاه ها را به خود جلب می کند و علاوه بر این که برای قرار دادن کلید مناسب است به خاطر ظاهر خود بسیار لوکس جلوه می نماید. یکی از علت های اصلی این موضوع رنگ بسیار جذاب آن است بسیار متفاوت با محصولات مشابه خود به چشم می آید. استفاده از برنج برای ساخت آن علاوه بر زیبایی ظاهری دوام و ماندگاری آن را نیز تضمین می کند.

حتی شاید در نگاه اول آن قدر خیره به زیبایی طرح این پروانه شوید که اصلا فراموش کنید این یک جا کلیدی است نه یه آویز دکوری. اما خوش بختانه تنسو هر دوی آن ها را یک باره در اختیار شما می گذارد. یعنی پروانه ای زیبا که اجازه گم شدن کلید هایتان را نمی دهد.

برچسب ها

ارسال نظر