کد محصول: 67

مجسمه ای از فیل در حال بازی و هنرنمایی با گوی

مجسمه برنجی فیل روی گوی مومی

fil ruye guy

مجسمه برنجی فیل روی گوی مومی محصول جدید تنسو بسیار متفاوت به چشم می آید چرا که برخلاف سایر محصولات مشابه، این مجسمه با تکبه بر روحیه شاد و طبع بازیگوش فیل ساخته شده است. همان طور که می دانیم فیل ها حیواناتی بسیاراحساسی هستند و از بازی و کنار هم بودن بسیار لذت می برند. اما چیزی که در اینجا پیش رو داریم پیکری سه بعدی و فلزی از یک فیل بازیگوش بر روی ۱یک گوی است همان چیزی که در ذهن ما تصویری از یک فیل خندان بر روی گویی در حال گردش در درون چادر بزرگ سیرک را تداعی می کند، ما را به دورانی می برد که در کارتون ها و نمایش های تلویزیونی مدام این تصویر را تماشا می کردیم.

فارغ از این تصویر بازیگوش از فیل چیز دیگری که در فیل ها بسیار نمایان است، این است که آنها سمبل انرژی های مثبت، شادی و اتفاقات خوب هستند.

بودایی‌ها از فیل‌ها تمجید می کنند، برای آنها فیل‌ها سمبل دانش معنوی، فضیلت و پاکی هستند، به ویژه فیل سفید نماد خورشید است و روح خورشید تجلی انرژی الهی است.در فرهنگ باستانی سرزمین مان ایران نیز فیل ها نمادی از ثروت تلقی می ‌شدند.

حال گروه تنسو تولید کننده محصولات برنجی یک محصول بسیار ویژه را به ارمغان آورده است.  از آنجا که امروز مجسمه ها از المان های اصلی منازل محسوب می‌شوند و این موضوع هم در طراحی های کلاسیک هم در طراحی های مدرن مینیمال به کار می رود باید گفت می شود با یک تیر چند نشان زد یک مجسمه که نمادی از انرژی های مثبت اتفاقات خوب قدرت است را در طراحی بصری منزل خود به کار می گیرید.

اما باید گفت مزایای ای مجسمه با اشاره به زیبایی های نماد شناسی در آن تمام نمی شود. مجسمه برنجی در صورت کثیف شدن به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شوند و رنگ و دوام آنها با سایر متریال های مشابه قابل قیاس نیست. پس از کیفیت کار مطمئن باشید.

برچسب ها

ارسال نظر