کد محصول: 89

ست جا حوله ای و جا کلیدی برنجی ویژه

ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح سیمرغ

انتخابی عالی برای محیط لوکس حمام شما

ست جاحوله ای جا کلیدی برنجی طرح سیمرغ

در دنیای امروز همه ما از لوازم زیبا و مناسب برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنیم و تا جای ممکن سعی داریم، کوچک ترین جزئیات را نیز برای زیبا سازی منزل مد نظر قرار دهیم. یکی از محیط های بسیار مهم که چیدمان آن در روحیات ما موثر خواهد بود محیط حمام و سرویس بهداشتی منازل است.

قرار دادن تمامی لوازم در قفسه ها و کمدهای سرویس بهداشتی و حمام به معنی نظم دهی به آن جا نیست بلکه روش درست در چیدمان و نظم دهی به آن ها این است که هر چیزی در محل مناسب آن به کار گرفته شود تا علاوه بر کارایی و رفع نیاز مد نظر، از جذابیت بصری مطلوبی نیز برخوردار باشد.

استفاده از جا حوله ای گزینه بسیار مناسبی برای چیدن و قرار دادن حوله ها در حمام یا در کنار روشویی است. حال اگر محیط مرطوب و فرساینده آن نیز در نظر گرفته شود متوجه می شویم که باید از سه عنصر کارایی، زیبایی و کیفیت در کنار هم بهره ببریم.

گروه تنسو تولید کننده محصولات برنجی با کیفیت، محصول جدید خود تحت عنوان ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح سیمرغ را معرفی می کند.

در عمل می شود این طور گفت که شما با خرید ست جا حوله ای برای منزل، یک جا کلیدی شکیل برنجی را نیز خواهید داشت که با توجه به حواس پرتی که امروز گریبان گیر تمامی ما شده است، با نصب آن در کنار درب ورودی منزل از گشتن مداوم برای یافتن کلیدها و سوئیچ های خود خلاص خواهید شد.

این ست شگفت انگیز با استفاده از متریال با کیفیت و از جنس برنج طراحی شده است که با توجه به ویژگی های این آلیاژ شما با خیال راحت و آسوده از عدم تغییر رنگ و دوام و ماندگاری آن می توانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

برچسب ها

ارسال نظر