کد محصول: 109

میز تلفن برنجی چهارگوش طرح ملکه

میز تلفن برنجی چهارگوش طرح ملکه

گزینه بی نظیر برای میز تلفن منزل شما هم لوکس و هم آنتیک

میز تلفن برنجی چهارگوش طرح ملکه

لوازم دکوری برنجی از قدیم الایام در خانه های ما حضور داشته و فواید و مصارف فراوانی دارند. با گذشت زمان از کارایی این وسایل کم شده اما به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارند هم اکنون به عنوان وسیله های دکوری و آنتیک در دکوراسیون های لوکس به کار می روند.

ساکنان ایران از پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز آلیاژ برنج را می‌ شناخته‌ اند و از آن برای ساختن مصنوعات فلزی خود استفاده می‌ کرده ‌اند و مصنوعات برنجی نیز که در سایر نقاط دنیا ضمن حفاری‌ها به دست آمده قدیمی تر از این تاریخ نیست.

یکی از المان های اصلی منازل امروز که انتخاب مناسب آن کلید اصلی طراحی دکور خانه محسوب می شود میز تلفن است. انتخاب یک میز تلفن برنجی ترکیبی از طراحی آنتیک با ظاهری لوکس و مدرن است. در زیر به دلایلی از انتخاب برنج برای ساخت محصولمان در مجموعه تنسو می پردازیم.

فلز برنج قابلیت چکش خواری بیشتری نسبت به فلزهای دیگر دارد. طراحان میزهای تلفن با تکیه بر چکش خواری و دمای ذوب مدل های مختلفی از این میزها خلق می کنند.

میز های تلفن برنجی دارای رنگ زرد گیرایی که به طلا شبیه است، هستند و این امر آن ها به صدر انتخاب طراحان دکور برای یک دکور لوکس می برد.

فلز برنج دارای دوام و استحکام بسیار بالایی است.

فلز برنج در برابر خوردگی و اکسید شدن بسیار مقاوم است؛ همین ویژگی باعث می شود، میز تلفن ساخته شده از برنج از کدر شدن در امان بماند و شاهد لکه های دردسرساز پس از پاک کردن بر روی سطح این میزها نباشیم.

تنسو با معرفی محصول جدید خود با عنوان میز تلفن برنجی چهارگوش طرح ملکه مزایای بالا را یک جا به شما عرضه می دارد. انتخابی که با داشتن طرح یک ملکه در درون خود یک اصالت ویژه با خود به منزل شما می آورد.

برچسب ها

ارسال نظر