کد محصول: 103

ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح بانو

ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح بانو

محصولی بسیار خاص و لوکس برای خانه های شما

ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح بانو

در جهان امروزی مانند گذشته استفاده از لوازم تزئینی برنجی متداول شده است اما با این فرق که در طراحی دکوراسیون امروزی لوازم برنجی طراحی بسیار ظریف تر و جذاب تری به خود گرفته اند و با رنگ طبیعی جذاب خود دکوری زیبا و مدرنی را ایجاد کرده است. این نوع لوازم تزئینی و کاربردی، بسیار لوکس و لاکچری محسوب می شوند.

در  مورد برنج باید گفت شکل دادن آلیاژ برنج بسیار راحت است و گذشت زمان بر روی آن تاثیر ندارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و اکسید نمی شود. یکی از دلایل محبوبیت فلز برنج رنگ طبیعی زیبای آن است هم چنین آبکاری طلایی، نقره ای و … ماندگاری بهتر و بیشتری بر روی فلز برنج دارد.

مجموعه تنسو با داشتن هنرمندان و صنعتگرانی زبردست و استفاده از آخرین الگو های زیبایی شناختی در دکوراسیون منازل شروع به ساخت محصولاتی بسیار منحصر به فرد کرده است. تنسو مفتخر است که با تولید محصولات زیبا و در عین حال با دوام زینت بخش منازل شماست. این گروه در تلاش است تا با ساخت محصولات در دسته های مختلف این هنر اصیل که ریشه در جغرافیا و اصالت این خاک دارد را جهانی کند.

یکی از این محصولات ست جا حوله ای جا کلیدی برنجی طرح بانو است که با ظاهر بی نظیر خود هم الهام بخش محیط منزل است و هم در مجزا کردن حوله ها از سیار لوازم سرویس حمام به شما کمک می کند.

جا کلیدی این ست هم شما را از خستگی و کلافگی ناشی از گم کردن و فراموشی دسته کلید و سوئیچ رهایی می بخشد. طرح زیبای بانو در این ست بسیار ظریف کار شده و برای هدیه دادن یا استفاده در مجموعه جهیزیه عروس توصیه می شود. باید گفت این محصول علاوه بر کارایی به علت طراحی خاص آن یک وسیله تماما دکوری هم محصول می شود. و این همان چیزی است که از تنسو انتظار داریم

برچسب ها

ارسال نظر