کد محصول: 183

تلفن ایستاده برنجی مدل گل رز پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

تلفن ایستاده برنجی مدل گل رز پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

هنر ، کارایی و کیفیت را از ما بخواهید

تلفن ایستاده برنجی مدل گل رز پایه سنگ مشکی به همراه صندلی

در جهان امروزی همچون گذشته استفاده از وسایل تزئینی برنجی متداول شده است اما با این تفاوت که در طراحی دکوراسیون امروزی لوازم برنجی طراحی بسیار ظریف تر و جذاب تری به خود گرفته اند و با رنگ طبیعی منحصربه فرد خود دکوری زیبا و مدرنی را ایجاد کرده است. این نوع لوازم تزئینی و کاربردی، بسیار لوکس و لاکچری محسوب می شوند. علاوه بر زیبایی بصری یک محصول باید به کارایی آن نیز توجه و اهتمام داشت.

تلفن از وسیله هایی است که حضور آن و نحوه قرارگیری آن در دکور منزل امضای کار بوده و به نوعی خط مشی کلی طراحی را مشخص می کند. تنسو این بار با محصولی جدید در کنار شماست تا این خط مشی دکور منزل به درست ترین صورت ممکن رسم شود.

تلفن ایستاده برنجی مدل گل رز پایه سنگ مشکی به همراه صندلی یک اثر جدید از کالاهای شیک تنسو است. این محصول با چهار پایه به زمین متصل می شود. بر روی این پایه های یک پایه سنگی به رنگ مشکی قرار گرفته است و بر روی آن پنج پایه محل اسقرار کلی اثر را تضمین می کند. طرح اصلی این اثر گل رز است که در میانه محصول کار شده و پس از آن به یک کف صاف برای قرارگیری تلفن برنجی می رسیم. این میز قابلیت این را دارد که از آن برای سایر لوازم دکوری نیز استفاده کنید. صندلی هم جز لاینفک این تلفن است که با ریزه کاری و دقت قابل تقدیری ساخته شده و در کنار تلفن تشکیل یک ست لوکس و آنتیک را می دهد.

تنسو با استفاده برنج در ساخت لوازم از قدت چکش خواری و شکل پذیری این آلیاژ برای ساخت محصولات ظریف و از رنگ زیبا و طبیعی آن برای ارتقا زیبایی بصری آثارش بهره می برد.

برچسب ها

ارسال نظر