کد محصول: 171

تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید به همراه صندلی

تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید به همراه صندلی

تجربه یک قاب کلاسیک در روزگار مدرن

تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید به همراه صندلی

telefon va sandali- fereshte sang sefid

در کنار تمامی رنگ و شکلی که زندگی امروز ما در کنار امکانات و لوازم مدرن گرفته است، لوازم ارتباطی نقشی قابل لمس تر برای ما ایفا کرده اند. شاید عمر این وسایل در زندگی بشر به دو قرن هم نرسد اما برای ما بسیار سخت است که جهانی بدون تلفن، اینترنت یا در چند صباحی دورتر تلگراف را تصور کنیم.

امروز با ظهر اینترنت و شبکه های اجتماعی شاید تلفن ها به شکلی که در گذشته محبوب بودند به چشم نیایند اما همیشه عنوان و سمبل ورود به عصر مدرنیته را یدک می کشند. و همین سبب حضور همیشگی آن در چیدمان منزل و دکور خانه است.

چنان چه شما به دنبال ایجاد فضایی با حال و هوای اوایل قرن بیستم و دکوراسیون کلاسیک هستید، تنسو تولید کننده مصنوعات متنوع برنجی، محصولی تحت عنوان تلفن ایستاده برنجی مدل فرشته پایه سنگ سفید به همراه صندلی روانه بازار کرده است.

قبل از اشاره به طراحی این محصول باید خاطر نشان کرد استفاده از برنج به عنوان ماده اصلی ساخت این محصول، استحکام و دوام بالای آن را به خصوص در برابر ضربه و خوردگی ضمین می کند.

این محصول از دو محصول مکمل تلفن برنجی ایستاده و صندلی برنجی تشکیل شده است. تلفن از یک مجسمه برنجی فرشته که بر روی پایه سفید سنگی شیک قرار گرفته است تشکیل شده است. فرشته برنجی تلفن را بر بالای دستان خود گرفته است. تلفن نیز دارای کلیدهای مشکی رنگ است که نمایشگر دیجیتالی مستطیل شکل آن را احاطه کرده است. اما صندلی برنجی در یک کلام شاهکار است چون قرار گرفتن رنگ سرمه ای و بدنه برنجی آن در کنار حکاکی های استادانه آن زبان را از توصیف قاصر می کند.

تنسو این محصول را برای جهیزیه عروس های جوان نیز توصیه می کند.

برچسب ها

ارسال نظر