کد محصول: 40

گلدان برنجی ساده

گلدان برنجی طرح پایه ساده

خرید شیک ترین گلدان ساده و سبک

گلدان برنجی طرح پایه ساده

در دنیای امروزی مانند گذشته استفاده از لوازم تزئینی برنجی مد شده است با این تفاوت که در دکوراسیون امروزی لوازم برنجی طراحی بسیار ظریف و جذاب تری به خود گرفته اند و با رنگ طبیعی خود دکوری زیبا و مدرنی را ایجاد کرده است. این نوع لوازم تزئینی و کاربردی، بسیار لوکس و لاکچری محسوب می شوند.

استفاده از انواع دکوری‌ های متنوع برای زیبایی بیشتر خانه ضروری است. بهتر است این انتخاب را از میان بهترین اجناس انجام دهید تا بتوانید سالیان سال از دیدن آن لذت ببرید و شاهد خراب شدن و هدر رفتن پولی که برای آن هزینه کرده‌اید نباشید. دکوری های از جنس برنج بسیار ظریف و زیباست و می‌توانید سال‌های سال از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

رنگ طبیعی فلز برنج بسیار زیباست و به همین دلیل در بین افراد مختلف بسیار طرفدار دارد و اگر آبکاری طلایی نیز شوند قطعاً ماندگاری بهتر و بیشتری برای شما خواهند داشت. آلیاژ برنج در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارند و از این رو دیر اکسید خواهند شد.

هم چنین استفاده از برنج در دکور خانه ریشه در تمدن سرزمین ما ایران نیز دارد. نیکان ما از پنج هزار سال پیش از میلاد از برنج برای ساخت انواع مصنوعات منازل استفاده کرده اند که آثار این هنر بی بدیل در مناطقی چون کرمان، آذربایجان و قزوین کشف شده است.

در راستای همین هنر اصیل ایرانی تنسو با طراحی و ساخت لوازم تزیینی برنجی از نام های پیشرو در این حوزه است.

یکی از محصولات تنسو گلدان برنجی طرح پایه ساده است. مخصوص سلیقه افرادی که زیبایی را در سادگی می بینند. این گلدان با ترکیب هنر گذشتگان و دانش امروز نمونه ای کامل از محصول با کیفیت ایرانی است.

برچسب ها

ارسال نظر