کد محصول: 37

گلدان شیک و زیبا مدل طاووسی

گلدان برنجی طرح طاووس

ظروف برنجی از قدیم الایام در خانه های ما حضور داشته و فواید و مصارف فراوانی دارند. با گذشت زمان از کارایی این وسایل کم شده اما به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارند هم اکنون به عنوان وسیله های دکوری و آنتیک در دکوراسیون های لوکس به کار می روند.

بر سر اینکه خاستگاه اولیه برنز کجا بوده است بحث است.اما برنزِ قلعی در چندجای مستقل از یکدیگر ساخته می‌شده است. کهن ‌ترین جایی که در آن برنز یافت شده است ایران و کشور کنونی عراق می‌باشند و در هزاره چهارم پیش از میلاد. ولی شواهدی مبنی بر بهره‌گیری از برنز در تایلند در هزاره پنجم پیش از میلاد هم به دست آمده است.

ساکنان ایران از پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز آلیاژ برنج را می‌ شناخته‌ اند و از آن برای ساختن مصنوعات فلزی خود استفاده می‌ کرده ‌اند و مصنوعات برنجی نیز که در سایر نقاط دنیا ضمن حفاری‌ها به دست آمده قدیمی تر از این تاریخ نیست.

شکل دادن فلز برنج بسیار راحت است و گذشت زمان بر روی آن تاثیر ندارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و اکسید نمی شود. یکی از دلایل محبوبیت فلز برنج رنگ طبیعی زیبای آن است هم چنین آبکاری طلایی، نقره ای و … ماندگاری بهتر و بیشتری بر روی فلز برنج دارد.

مجموعه تنسو با داشتن هنرمندان و صنعتگرانی زبردست و استفاده از آخرین الگو های زیبایی شناسی در دکوراسیون داخلی منازل شروع به ساخت محصولاتی بسیار شگفت انگیز کرده است. یکی از محصولات تنسو گلدان برنجی طرح دسته طاووس است.

ترکیب هرآن چه شما برای شکوه منزل خود به آن نیاز دارید. محصولی به زیبایی طاووس و کیفیت صنعتگران تنسو.

اگر شما به دنبال سمبلی خاص در گوشه و کنار خانه خود هستید ما به شما گلدان برنجی طرح دسته طاووس را پسشنهاد می کنیم.

برچسب ها

ارسال نظر