کد محصول: 106

میوه خوری رومیزی برنجی طرح فرشته با چهار شاخه شیرینی خوری

میوه خوری رومیزی برنجی طرح فرشته با چهار شاخه شیرینی خوری

محصول بسیار شیک و با کارایی بالا مناسب مهمانی های مجلل و شلوغ شما

میوه خوری رومیزی برنجی طرح فرشته با چهار شاخه شیرینی خوری

همان طور که می دانید  ظروف و لوازم دکوری دائما در حال تحول و تغییرند. این تحول ممکن است روال چرخه مانندی را طی کنند این چرخه با چرخش خود هر بار زیباتر از قبل نمایان می گردد.

ظروف برنجی از گذشته تاکنون در خانه های ما حضور داشته و فواید و مصارف فراوانی دارند. با گذشت زمان از کارایی این وسایل کم شده اما به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارند هم اکنون به عنوان تزییناتی دکوری و آنتیک در دکوراسیون های لوکس به کار می روند.

استفاده از انواع ظروف های متنوع برای زیبایی بیشتر خانه لازم است. بهتر است این انتخاب از میان بهترین اجناس انجام شود تا شما بتوانید سالیان دراز از دیدن آن لذت ببرید و شاهد خراب شدن و هدر رفتن پولی که هزینه کرده‌اید نباشید. دکوری های از جنس برنج بسیار ظریف و زیباست و می‌توانید سال‌های سال از زیبایی آن‌ها در محیط خانه برخوردار باشید. هم چنین علاوه بر دوام و زیبایی ظروف برنجی، از سوی طب سنتی نیز استفاده از آن ها بسیار توصیه شده است. از جمله ویژگی های این ظروف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این ظروف در از بین بردن بیماری های گوارشی و پوستی تاثیر زیادی دارد.

دارای خاصیت ضد میکروبی میباشد

فرماندهی درست سلولهای مغز را سبب می شود.

در تکمیل تمام ویژگی های جذاب ظروف برنجی تنسو این بار با شاهکار چند منظوره در کنار شماست. میوه خوری رومیزی برنجی طرح فرشته با چهار شاخه شیرینی خوری ظرفی است از جنس برنج با داشتن تمام مزایایی که بدان اشاره شد که علاوه بر داشتن محل گذاشتن میوه ها در قسمت فوقانی دارای چهار ظرف متصل کوچک برای قراردادن شیرینی های مختلف در کنار میوه هاست. طرح فرشته که ظرف میوه ها را بالای سر دارد تصویر بهشتی میوه ها را به ذهن می آورد.

انتخابی که همه چیز را با هم برای شما به ارمغان می آورد.

برچسب ها

ارسال نظر