کد محصول: 152

هفت سین برنجی مدل پسرک و صدف

هفت سین برنجی مدل پسرک و صدف

محصولی ویژه برای خاص ترین لحظه سال

هفت سین برنجی مدل پسرک و صدف

عید نوروز از باستانی ترین اعیاد ما ایرانیان است که علاوه بر کشور ما در کشور های همسایه نیز با آدابی مشابه ما جشن گرفته می شود. از گذشته تا به امروز با وجود تغییرات بسیاری که در زندگی ما ایجاد شده جای بسی خوشحالی است که هنوز این سرور ایرانیان از آمدن طراوت و سرسبزی هنوز به گوش می رسد و از رونق نیفتاده که هیچ، هر سال با هیجان و نشاط افزون تری برگزار می شود.

از اصلی ترین و به یاد ماندنی ترین رسوم این عید چیدن سفره هفت سین است که هر یک در فرهنگ ما نمادی است از در خور توجه. از سکه که نماد ثروت است تا سبزه که نماد سرسبزی و سیب که نماد تندرستی و صحت است.

چیزی که همیشه برای خانواده های ایرانی تازگی دارد چیدن این سفره است که معمولا خانواده ها دوست دارند هر سال یک نوآوری و ابداع در آن شکل دهند. امسال اما تنسو، تولیدکننده محصولات برنجی متنوع، با معرفی هفت سین برنجی چشم نواز خود شما را برای عید سال نو آماده می کند.

هفت سین برنجی مدل پسرک و صدف یک محصول جدید از تنسو است که از شش صدف برنجی زیبا که به دور یک پسر بچه با فاصله موازی و به کل متقارن جمع شده اند ساخته شده و روی محل اتصال هر صدف به محور اصلی یک شکوفه به همراه یک نگین به چشم می خورد.

اما اصل کار سین هفتم است که پسرک دوان دوان در حال آوردن آن است و شما می توانید آن را با سین دلخواه خود که در سال جدید افزونی آن را از خداوند درخواست دارید پر کنید. اگر دقت کنید ظرف این سین در درستان پسرک هم به لحاظ شکل و هم به لحاظ اندازه با شش سین دیگر متفاوت است.

تنسو امیدوار است سال جدید را به همراه تولیدات خود درکنار خانواده شما جشن بگیرد.

برچسب ها

ارسال نظر