کد محصول: 146

هفت سین برنجی مدل رومئو و ژولیت و برگ انگوری

هفت سین برنجی مدل رومئو و ژولیت و برگ انگوری

تحویل سال با عاشقان افسانه ای در آغوش هم

هفت سین برنجی مدل رومئو و ژولیت و برگ انگوری

وقتی صحبت از لوازم تزیینی به میان می آید یکی از دلچسب ترین گزینه ها برای خانم های عزیز لوازم مربوط آشپزخانه است اما در کنار این مورد دسته بندی محصولاتی قرار دارد که به صورت مناسبتی استفاده می شوند.

از محصولات بسیار خاصی که جای خود را در بین محصولات دکوری مناسبتی باز کرده است، ظروفی است که برای عید نوروز و تزئینات سفره هفت سین استفاد ه می شود. عید نوروز آغاز بهار و زیبایی خلقت خداوند را به ما نشان می دهد و شروع طراوت و شور طبیعت است و مراسم و آیین های خاص خود را دارد. سفره هفت سین از نماد های اصلی عید نوروز است که در بین ایرانیان و حتی مردم کشورهای همسایه بسیار محبوب است.

در بین محصولات تزئینی مناسبتی، تنسو با معرفی هفت سین های برنجی خلاقیت خود در طراحی را نشان داده و گوی سبقت را ربوده است. هفت سین برنجی مدل رومئو و ژولیت و برگ انگوری یک طرح متفاوت حتی در مقایسه با آثار مشابه در تنسو است.

ترکیب آیین نوروز و هفت سین با افسانه عاشقانه رومئو و ژولیت جای تردید در نوآوری ایده پردازان تنسو باقی نمی گذارد. این محصول تشکیل شده از شش برگ زیبای انگار است که دور تا دور زوج عاشق را احاطه کرده و بر روی ساقه های این برگ ها نگین های الماس گونه تعبیه شده است.

اما سین اصلی که سبزه است، نماد رویش عشق است بر روی دستان رومئو و ژولیت قرار گرفته است و شکلی متفاوت از سایر سین ها دارد

کمی بزرگ از آن هاست و طرحی متفاوت از برگ انگور دارد.

متریال به کار رفته در این اثر از با کیفیت ترین برنج های موجود بوده که با مهارت دستان صنعتگران ایرانی در مجموعه تنسو به محصول حاضر تبدیل شده است. این کیفیت ساخت همان چیزی است که از تنسو انتظار می رود.

برچسب ها

ارسال نظر