کد محصول: 54

مجسمه ای از سرزمین عجایب

مجسمه فیل برنجی قلم خورده

مسافران سرزمین هندوستان این بار در تنسو

مجسمه فیل برنجی قلم خورده

همراهان همیشگی تنسو امروز هم درکنار شما هستیم با معرفی یک محصول دیگر از تنسو

محصول امروز تنسو یک مجسمه بسیار شیک و جذاب از جنس برنج است. از آنجایی که برنج آلیاژی بسیار مهم و محبوب در ساخت محصولات تزیینی و دکوری محسوب می شود. تنسو در نظر دارد یک محصول بسیار جذاب را به شما پیشنهاد کند. مجسمه های برنجی از محصولات جدید گروه تنسو به حساب می آیند. مجسمه ها از گذشته تا کنون معمولا در تزیین خانه ها نقش بسیار ویژه ای ایفا کرده اند.

هر یک از ما در خاطرات خود در خانه های قدیمی مجسمه‌های متفاوتی از جنس گچ، چوب یا حتی فلز دیده ایم اما چیزی که مجسمه‌های برنجی را  از سایر مجسمه ها لوازم دکوری متمایز می کند رنگ بسیار خاص و عمر و دوام بالای آن ها می باشد که در عین استحکام، امکان ساخت لوازم بسیار ظریف را هم در اختیار ما می گذارد. چیزی که ما را قادر می سازد تا ما بتوانیم از برنج برای ساخت لوازم دکوری زیبا چه در طراحی های کلاسیک و چه مدرن بهره ببریم.

مجسمه فیل برنجی قلم خورده، جزو محصولات بسیار خاص تنسو است. این مجسمه یادآور طبیعت رویایی و زیبایی شرق آسیا است. همان طور که می دانید فیل از نمادهای مشهور هندوستان به حساب می آید. سرزمینی که مردمش در هر یک از ،ریده های طبیعت به دنبال یک روح و معنی هستند. در هندوستان مردم گران ترین زیورآلات و جواهرات خود را برای تزیین فیل مورد استفاده قرار می دادند. شاید به همین دلیل است که فیل ها سبک زندگی لوکس را بیشتر می پسندند. در هند، فیل پاکی اخلاق و در نهایت پیروزی و جلال ، شکوفایی و طول عمر را به ارمغان می آورد.

این مجسمه از یک فیل مادر و یک فیل فرزند تشکیل شده که به صورت مجزا هم می توانند در دکور استفاده شوند. علاوه بر آن قلم زنی بسیار زیبایی بر روی هر دو مجسمه انجام شده که قابل ستایش است.

برچسب ها

ارسال نظر