کد محصول: 43

گلدان بانو یک دست مناسب جاهاز و کادویی

گلدان برنجی طرح بانوی یک دست

همان طور که می دانید  لوازم دکوری دائما در حال تحول و تغییرند. این تغییرات ممکن است روال چرخه مانندی را طی کنند این چرخه با چرخش خود هر بار زیباتر از قبل نمایان می گردد.

استفاده از انواع دکوری‌ های متنوع برای زیبایی بیشتر خانه لازم است. بهتر است این انتخاب از میان بهترین اجناس انجام شود تا شما بتوانید سالیان دراز از دیدن آن لذت ببرید و شاهد خراب شدن و هدر رفتن پولی که هزینه کرده‌اید نباشید. دکوری های از جنس برنج بسیار ظریف و زیباست و می‌توانید سال‌های سال از زیبایی آن‌ها در محیط خانه برخوردار باشید.

هم چنین تغییر رنگ در این نوع مجسمه‌ها وجود ندارد و فقط کافی است هر از چند گاهی با دستمال گرد و غبار را از روی آن‌ها از بین ببرید یا در صورتی‌ که می ‌خواهید آن‌ها را بشویید از ابری نرم استفاده کنید.

استفاده از ظروف برنجی در طب سنتی توصیه شده‌اند که حتی حضور مجسمه برنج به خاطر انرژی خوب و لمسشان برای بدن مفید است. برای تمیز کردن سطح خارجی این ظروف می‌توانید از ترکیب سرکه انگور طبیعی، مایع ظرف‌شویی و نمک استفاده کرد. اگر بعد از مدت‌زمانی این ظروف تغییر رنگ دادند می‌توانید با ابر و ترکیب نمک، سرکه و حتی مایع ظرف‌شویی آن را تمیز کنید و شاهد شفافیت زیاد دکوریتان یا حتی ظروف پذیرایی که از این جنس هستند باشید.

حالا که با ویژگی های شگفت انگیز آلیاژ برنج آشنا شدیم بهتر است به سراغ معرفی محصول جدید تنسو برویم. گلدان برنجی طرح بانوی یک دست یک وسیله تزیینی زیبا متشکل از الگوهای هندسی زیبا و یک مجسمه ظریف از یک بانوست.

در کنار سایر لوازم تزیینی منزل ما پیشنهاد می کنیم این محصول جذاب را هم به لیستتان اضافه کنید یا شاید به لیست کادو یا جهیزیه. بدون شک انتخابی است که از آن پشیمان نخواهید شد.

برچسب ها

ارسال نظر