کد محصول: 149

هفت سین برنجی مدل دختران نوازنده و برگ انگوری

هفت سین برنجی مدل دختران نوازنده و برگ انگوری

آمدن سال جدید را با دختران نوازنده تنسو جشن بگیرید

هفت سین برنجی مدل دختران نوازنده و برگ انگوری

در تمامی دنیا شاید کمتر کسی باشد که به دنبال روح بخشیدن به محیط اطرافش و معنی دادن به آن با المان های مختلف نباشد. خواه این المان ها قاب عکسی بر دیوار باشد یا یک کتابخانه کوچک در کنار میز تلویزیون. یک میز خاطره باشد یا یک گلدان در کنار پنجره اتاق.

دلیل این مدعا آن است که از زمانی که خانه تنها معنای سرپناه برای ساکنان آن داشته عبور کرده و سال های بسیار زیادی است معنای خانه بیشتر برای ما بینگر محلی برای دوری از دغدغه و رسیدن به سکون و آرامش است.

لوازمی که برای روح بخشیدن و زیباتر کردن منزل به کار می روند بسیار متنوع اند. یکی از این لوازم که با نزدیک شدن به عید آغاز بهار و نوروز برای ما ایرانیان نمودی ویژه تر دارد ظروفی است که برای قرار دادن سین های سفره هفت سین به کار می بریم.

هفت سین برنجی مدل دختران نوازنده و برگ انگوری از گروه تنسو یک مجمعه عالی است که با توجه به اجزای برای سایر چیدمان ها علاوه بر هفت سین قابل استفاده است.

این محصول با دارا بودن شش برگ انگور برای هفت سین، یک آینه برنجی فوق العاده جذاب، دو شمعدان که بر روی دستان دختران نوازنده است، یک ساعت با پاشنه برنجی به شکل یک گل شکفته و نیز یک رحل برنجی برای قرآن یک مموعه کامل برای چیدمان هر چه شکیل تر سفره پر برکت هفت سین برای شما خانواده های ایرانی است.

ظرافت به کار رفته در ساخت جزییات این اثر به طرزی باور نکردنی بالاست که این امر از دستان هنرمند صنعتگران ایرانی بر می آید و بس. رنگ برنجی این محصولات ظاهر آنها را بسیار لوکس نشان می دهد.

امیدواریم دختران نوازنده و سیار اعضای گروه هنرمندشان مهمان سفره شما در عید امسال باشند.

برچسب ها

ارسال نظر