کد محصول: 79

پیشنهاد به خاص پسندان

مجسمه برنجی مگس

مجسمه برنجی مگس با جزئیات بالا و کیفیت ساخت بی نظیر

مجسمه برنجی مگس

یکی از محصولات جدید و در عین حال عجیب و متفاوت مجسمه برنزی مگس است. شاید برای ما دیدن این مگس برنجی به صورت مجسمه و البته بزرگتر از ابعاد معمول آن، تعجب آور باشد. مگسی برنجی که تعجب همگان را برانگیزد.

اما باید گفت مجسمه بسیار زیبا تر و دوست داشتنی تر از خود مگس خواهد بود. چرا که در آن تمیزی، ظرافت و هنر موج می زند. البته باید گفت که این مجسمه ها مخصوص افرادی اند که سلیقه ای متفاوت دارند. مجسمه از جنس برنج است که ماندگاری و کیفیت آن را تضمین می‌کند چرا که برنج در مقابل انواع خوردگی از آلیاژهای بسیار مقاوم محسوب می شود.

برای مجسمه مگس نیازی نیست که به دنبال منبع الهام آن بگردیم. چرا که کسی که آن را انتخاب می‌کند چیزی را در آن پیدا می کند که شاید دیدن آن از توان هر فرد عادی خارج است. همین ویژگی دقیقا آن چیزی است که آن را متمایز می کند.

مگس ها معمولا عمر کوتاهی دارند. در زندگی معمولمان بعبد است کسی علاقمند به محیط زندگی مشترک با این جانداران باشد اما فارغ از زندگی و نگاه مادی ما به موضوعات کسانی هستند که عمق را بیشتر از سطح می پسندند و ما به این افراد خاص مجسمه برنجی مگس را نیز پیشنهاد می کنیم.

نگران سر و صدا و پرواز های آزاردهنده آن نباشید. مگس برنجی ما این بار سنگین تر از آن است که بواند با بال های شیشه ای اش پرواز کند. پس اگر دنبال حیوان خانگی متفاوتی می گردید. تنسو به شما مجسمه برنجی مگس را معرفی میکند.

برچسب ها

ارسال نظر