کد محصول: 113

میوه خوری رومیزی برنجی طرح برگی گوزن کالسکه

میوه خوری رومیزی برنجی طرح برگی گوزن کالسکه

یک گزینه خاص و ویژه برای میز پذیرایی و دکور خانه شما

میوه خوری رومیزی برنجی طرح برگی گوزن کالسکه

ظروف آشپزخانه و پذیرایی از دیرباز با تنوعی که داشته اند از انتخاب های سخت و پر از وسواس برای خانم های ایرانی بوده اند. حال از انواع ظروفی که می توان جهت تحول و تازگی در خانه خود استفاده کرد ظروف برنجی است.

این ظروف سابقه کهن دارد. هرچند امروزه از آن به عنوان ظروف کاربردی استفاده نمی شود اما توانسته است به عنوان لوازم دکوری در خانه ها حضور با شکوهی داشته باشد. در سبک مدرن امروزه آلیاژ ظروف برنجی را در طرح ها و شکل های بسیار خلاقانه و زیبا روانه بازار می کنند که با تنوع بالایی که دارند می توانید آن ها را نیز در میز پذیرایی خود تجربه کنید.

آلیاژ برنج دارای خواص ضد باکتریایی است و با جلوگیری از تولید مثل و تخریب دی ان ای باکتری ها، آن ها را کاملا نابود می کند.

با هدف استفاده شما از تمامی مزایای این فلز پرکارد تنسو محصول جدید خود را به شما معرفی می دارد. میوه خوری رومیزی برنجی طرح برگی گوزن کالسکه یک محصول بی نظیر از تنسو است. طرح و شک منحصر به فرد آن به شکلی است که یک ظرف حاوی میوه های تازه چین در کنار برگ هایی با طراوت، از سرزمینی دور برای شما به راه افتاده و راه طولانی خود را با گوزن و کالسکه طی کرده و به خانه شما رسیده است.

کیفیت و دقت در ساخت این محصول شگفت انگیز است و این چیزی است که پس از قرار دادن آن روی میز پذیرایی خود به طور قطع به آن پی خواهید برد. حتی به سبب نوع المان های به کار رفته در آن، غیر از میوه می توان از آن به عنوان یک ظرف دکوری بسیار شیک نیز استفاده کرد. این محصول برای هدیه دادن بسیار عالی است و در مجمعه جهیزیه هر نو عروسی جای ویژه ای برای خود می یابد.

برچسب ها

ارسال نظر