کد محصول: 125

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل اسلیمی

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل اسلیمی

محصولی دیگر از تنسو ترکیبی از سنگ و فلز

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل اسلیمی

محیط خانه افزون بر این که ممحل استراحت و سرپناه ما از خطرات گوناگون است، محل انس و آرامش و سکون روحی ماست. از گذشته تاکنون با همین هدف یاد شده تمامی ملت ها سعی در زیباتر ساخت منزل خود بوده اند تا با این کار آن بعد روحانی و آرامش بخش منزل خود را پررنگ تر کنند.

همه ی ما خواستار نظم و اصالت در خانه ی خود هستیم و برای برقرار ساختن آن حتی کوچک ترین جزییات را نیز نادیده نمی گیریم. گاهی چیزی برای ما همواره یک انرژی و آرامش متفاوت را القا می کند، گاهی ما را به کودکیمان می برد یا یادگاری است از سفری که در جوانی با دوستانی عزیز که امروز مانند سابق فرصت دیدن آن ها را نداریم به جا مانده است.

میز خاطره دقیقا برای همین است. تکه پازل گم شده منزل ها که آن ضلع وجودیمان را کامل کند.شما می توانید با یک قاب عکس ساده اما صمیمی بر روی آن زیبایی این میز را دو چندان و رسالت آن را تکمیل کنید.

تنسو با تولید محصولات دکوری برنجی از پیشتازان این حوزه است. میز خاطره برنجی پایه سنگی گل اسلیمی یک انتخاب جذاب برای دکور اتاق نشیمن شماست.

رنگ طبیعی فلز برنج بسیار زیباست و به همین دلیل در بین افراد مختلف بسیار طرفدار دارد و اگر آبکاری طلایی نیز شوند قطعاً ماندگاری بهتر و بیشتری برای شما خواهند داشت. آلیاژ برنج در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارند و از این رو دیر اکسید خواهند شد.

از آن جا که شکل دادن آلیاژ برنج بسیار راحت است و گذشت زمان بر روی آن تاثیر ندارد، معمولا در ساخت لوازم لوکس خانگی مورد استفاده قرار می گیرد

در صورت کدر شدن بخش برنجی میز هم اصلا نیاز به نگرانی نیست چرا که به سادگی با محلول آب گرم و صابون می توانید آن را دوباره به حال قبل برگردانید.

برچسب ها

ارسال نظر