کد محصول: 142

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ سفید

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ سفید

یک انتخاب عالی برای سالن پذیرایی و نشیمن شما

میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگ سفید

از هرچه بگذریم از زیبایی خانه نمی شود گذشت. خانه ای که ما در آن بهترین خاطرات خود را با عزیزانمان می سازیم و لحظه به لحظه این ان  لحظات را با آن زندگی می کنیم. پس برای نشاط و شادابی آن می توانیم کمی خلاق باشیم و از از عناصری استفاده کنیم که عنصر اصلی خانه که روح در کنار هم بودن و عشق است را تقویت کند.

از لوازم بسیلر خاصی که ما را در این امر یاری می کند می توانیم میز های خاطره را یاداور شویم. این میز می تواند مشترکات روحی خانواده ما را در قلب خود جای دهد و نکاهی کوتاه به آن بر روی تک تک اعضای خانه لبخند بنشاند.

در تنسو ما مفتخریم که این لبخند را ما با محصول جدیدمان بر لب های شما بنشانیم. میز خاطره برنجی مدل سه فرشته پایه سنگی سفید محصولی جدید از تنسو است که با الهام از فرشته در طراحی سعی در رام کردن روح سرکش فلز و سنگ دارد که باید گفت در آن موفق هم بوده است.

این محصول ویژه با داشتن رنگی طبیعی و عالی محیط منزل شما را لوکس ولاکچری نمایش خواهد داد و با نماد سه فرشته انرژی های مثبت را به سمت خانه شما سوق می دهد. رنگ سفید پایه سنگی آن و استفاده از هنر صنعتگران ایرانی در طراحی قسمت های برنجی جلوه ای دیگر به این اثر هنری بخشیده است.

ازآن جا که تنسو به عنوان یکی از نام های مطرح در حوزه لوازم دکوری برنجی زبانزد است، شما با خیالی راحت و آسوده از کیفیت محصولات می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید، چرا که بی شک آوازه ما به سبب تلاشی است که برای رضایت مشتریان و هم وطنانمان صرف می کنیم و که این تلاش در کیفیت بالای طراحی و ساخت محصولات به چشم می خورد.

برچسب ها

ارسال نظر