کد محصول: 76

مجسمه برنجی از خوکچه های کوچک

مجسمه برنجی خوکچه کوچک

ساخت مجسمه های فلزی از گذشته های بسیار دور در جغرافیای کنونی ایران وجود داشته است که شاهد این مدعا آثار متنوع به دست آمده از مناطق مختلف ایران ازسیستان و کرمان گرفته تا قزوین ،گیلان و آذربایجان است.

فارغ از جغرافیای ایران در سرتاسر دنیا استفاده از مجسمه ها چه در گذشته و چه در زندگی امروز در طراحی و تزیین محیط زندگی بسیار مرسوم و معمول بوده است.

معمولا یکی از انواع مواد استفاده شده در مجسمه ها استفاده از آلیاژهای فلزی بوده که به علت دوام و ماندگاری بیشتری که نسبت به نمونه های چوبی داشته اند طرفداران خود را داشته اند. باید اضافه کرد یکی از فلزات بسیار مورد استفاده و محبوب در زمینه مجسمه های فلزی برنج است که به علت دوام در برابر انواع آسیب‌های فیزیکی، مقاومت در برابر خوردگی همچنین خاصیت های بسیار مناسب چکش خواری برای این کار بسیار مناسب می باشد.

همچنین در برابر آلودگی ها نیز به راحتی برای پاک کردن آنها می توانید با پارچه مرطوب آن را مثل روز اول کنید. همه این ها در کنار هم موجب شده تا تنسو ،سازنده محصولات برنجی، انواع متفاوتی از مجسمه ها و محصولات برنجی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

یکی از این محصولات مجسمه برنجی خوکچه کوچک است که به صورت دو بچه کوچک در کنار هم قرار گرفته و نشسته اند. شکل بسیار بامزه و فانتزی آن‌ها ناخداگاه حالتی آرامش بخش و بچگانه بر روی صورت ما می نشاند و  نگاه ما را به خود جلب می کند. اندازه های مناسب آن باعث می‌شود که شما بتوانید آنها را بر روی میز کار خود نیز داشته باشید.

با ما همراه باشید تا محصولات متنوع و با کیفیت بیشتری را به شما معرفی کنیم.این محصول جذاب تنها عضو کوچکی از خانواده مجسمه های برنجی تنسو است.

برچسب ها

ارسال نظر