کد محصول: 189

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف شامپاینی

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف شامپاینی

یک مجموعه کامل برای پذیرایی با رنگی بی نظیر

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف شامپاینی

ظروف پذیرایی از دیرباز با تنوعی که داشته اند از انتخاب های بسیار سخت و پر از وسواس برای خانم های ایرانی بوده اند. حال از بین انواع ظروفی که می توان تازگی بخشیدن و تنوع در خانه خود استفاده کرد ظروف برنجی است.

این ظروف سابقه کهنی در بین ما ایرانیان دارد. هرچند امروزه کمتر از آن به عنوان ظروف کاربردی استفاده نمی شود اما توانسته است به عنوان لوازم دکوری در خانه ها حضور باشکوهی داشته باشد. در سبک مدرن امروزه آلیاژ ظروف برنجی را در طرح ها و شکل های بسیار خلاقانه و زیبا روانه بازار می کنند که با تنوع بالایی که دارند می توانید آن ها را نیز در میز پذیرایی خود تجربه کنید.

تنسو اما این بار با ترکیب این آلیاژ همه کاره با شیشه و ابداع طرح هایی نو در ظروف پذیرایی به کاربرد های این ظروف افزوده و توانسته دوباره آن ها را در دل طرفدارانش جای دهد.

ست پذیرایی چهار تکه پایه برنجی مدل دسته گلدار ظرف شامپاینی که از محصولات جدید تنسو محسوب می شود. این ست که از چهار ظرف با اندازه ای والبته کاربردهای متفاوت تشکیل شده، تمامی نیازهای شما را جهت پذیرایی از مهمانان برآورده کرده و جلوه ای زیبا و منظم به میز پذیرایی شما می بخشند.

چهار محصول شیرینی خوری، میوه خوری، شکلات خوری و آجیل خوری در کنار هم در این ست تعریف شده که با پایه های برنجی و محتوای شیشه ای به چشم می خورند. المان اصلی این ست گل است و در تمامی پایه های هر یک از این محصولات گل دیده می شود.

از آنجا که تنسو از برنج به عنوان متریال زمینه در ساخت آثارش بهره می برد، این آلیاژ با خواص فیزیکی که دارد امکان ساخت محصولات با اشکال متنوع و دلخواه در کنار ماندگاری بی نظیر را به سازنده می دهد.

 

برچسب ها

ارسال نظر