کد محصول: 161

هفت سین برنجی مدل بانو و برگ انگوری

هفت سین برنجی مدل بانو و برگ انگوری

تعریفی کامل از عبارت؛ زیبایی در سادگی است

هفت سین برنجی مدل بانو و برگ انگوری

شاید از میان تمامی تقویم ها و روزشمارهای دنیا تقویم شمسی ما از سایر آن ها متمایز باشد. دلیل این تمایز آغاز فصل رویش و حوانه زدن با اولین روز سال است که ما این روز فرخنده را همچون گذشتگان خود گرامی می داریم. برای این روز و این لحظه مراسم و آیین های متنوعی داریم که یکی ز ده ها آیین رایج و مشترک در کشورمان چیدن سفره هفت سین به نماد از سمبل های حیات و زندگی است.

از جمله را هایی که میتوان برای چیدن سفره هفت سین استفاده کرد به کار بردن ظروفی است که امروز رایج شده است و علت ریاج شدن آن ها زیبایی فوق العاده آن هاست.

تنسو با انواع ظروف برنجی هفت سین این بار هم در کنار شماست تا شما تنوع انتخاب بیشتری داشته باشید. ظرف هفت سین برنجی مدل بانو و برگ انگوری یکی از چندین مدل گروه تنسو است.

در دور تا دور این محصول زیبا شش برگ انگور زیبا کار شده است که محل قرار گیری نماد ها و سین های سفره هفت سین است و در محل اتصل این برگ ها به محور اصلی اثر از شکوفه هایی زیبا با نگین هایی الماسی استفاده شده است. نماد اصلی طرح همان طور که از نام آن نیزی مشخص است بانو برنجی است که در میانه اثر دل ربایی می کند. و با دست چپ خود محل و ظرف بزرگ تری را بالا سر خود قرار داد که در درون آن هم گل هایی از جنس برنج کار شده است.

تنسو با معرفی این محصول جدید برنجی تمام چیزهایی که مشتریان به دنبال آن هستند را گرد هم آورده است و خریداران با یک تیر چند نشان خواهند زد. متریال برنجی استفاده شده در این محصول ماندگاری و مقاومت در برابر خوردگی و تغییر رنگ آن را تضمین می کند.

برچسب ها

ارسال نظر