کد محصول: 128

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل رز

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل رز

یک انتخاب عالی برای محیط پذیرایی، محصولی با طلافت و ظرافت در ساخت

میز خاطره برنجی پایه سنگی گل رز

در کنار تمامی لوازمی که برای چیدمان و دکوراسیون منازل خود از آن ها استفاده می کنیم، بعضی از آن ها برای ما حس دیگری منتقل می کنند. چرا که با ظاهر و ظرافت خود با بیننده سر صحبت را باز می کنند. برای مثال میز خاطره یکی از همین هاست.

میز خاطره با توجه به تنوع چیدمانی که دارد میتواند بسیاری از مدل های طراحی را پاسخ دهد. هم چنین می توان از آن در کاربرد میز تلفن نیز بهره برد. گروه تنسو با معرفی یک نمونه دیگر از تولیدات جذاب خود این بار با میزخاطره برنجی پایه سنگی گل رز در کنار شماست. جنس برنجی این میز باعث استحکام بالای آن جهت تحمل وزن اشیای روی میز می شود و با رنگ منحصر به فرد خود ظاهری لوکس و مدرن به اطراف می بخشد. همچنین به سبب چکش خواری مناسب این فلز میتوان اشکالی بسیار متنوع و ظریف هم چون محصول فعلی را از دل آن خارج کرد. از مزایای دیگر برنج دیر کدر شدن و در صورت کدر شدن هم به سادگی تمیز شدن آن است.

پایه های این میز از سه پاشنه با زاویه ۱۲۰ درجه تشکیل شده که بر روی آن سنگ سفید قرار گرفت است. سپس دو مخروط ناقص متقارن در میانه کار داریمو مجدد صفحه سنگی اصلی میز را شاهدیم دور تا دور صفحه سنگی فوقانی با گل ها رز برنجی ظریفی محدود شده که قلب تپنده اثر محسوب می شود.

ترکیب رنگ خاص برنج و رنگ سفید و ظاهر ساده و صیقلی سنگ، اصالت این هنر صنعتگران ایرانی را بیشتر به چشم می آورد. تنسو همواره در تلاش است تا با تولید و معرفی محصولات با کیفیت بالا همچون این میز خاطره، مهمان همیشگی منازل شما باشد.

ای میز خاطره یک گزینه بسیار عالی برای منزل نو عروسان و قرار دادن قاب عکس های زیبای عروسی بر روی آن است. محصولی که به حتم برای جهیزیه عروس توصیه می شود.

برچسب ها

ارسال نظر